ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی
تکنولوژی

رندرهای لو رفته از سری ردمی نوت 12 پرو، طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندرهای سه نسخه ردمی نوت 12 پرو طراحی آنها را به خوبی نشان می‌دهد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

ردمی قصد دارد سری نوت 12 را در تاریخ 5 آبان‌ماه در چین معرفی کند و حالا رندرهای فاش شده ردمی نوت 12 پرو، ردمی نوت 12 پرو پلاس و ردمی نوت 12 پرو پلاس Track ادیشن طراحی ظاهری دستگاه‌های جدید ردمی را پیش از فرا رسیدن رویداد رونمایی به خوبی نشان می‌دهند.

به گفته منابع آگاه، انتظار می‌رود حداقل سه مدل گوشی جدید از سری نوت 12 توسط این شرکت در دسترس کاربران قرار گیرد. تاکنون برخی مشخصات و اطلاعات در مورد طراحی موبایل‌های جدید ردمی منتشر شده و حالا رندرهای جدید اطلاعات کامل‌تری را در دسترس قرار می‌دهند.

رندرهای ردمی نوت 12 پرو

با توجه به رندر فاش شده از ردمی نوت 12 پرو، به نظر می‌رسد علاقه‌مندان باید منتظر دستگاهی با لبه‌های تخت باشند. همچنین ظاهرا این موبایل جدید از دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که حسگر سونی IMX766‌ آن تایید شده است. این برند همچنین تایید کرده موبایل جدید با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1080 و پشتیبانی از شبکه 5G به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، FeniBook در شبکه اجتماعی ویبو رندرهایی از ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس به اشتراک گذاشته است. باتوجه به رندرهای فاش شده، ردمی نوت 12 پرو پلاس از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی HPX سامسونگ بهره خواهد برد. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، علیرغم خبرهای فاش شده قبلی، موبایل‌های جدید از نمایشگر تخت برخوردارند.

این منبع آگاه، رندرهایی از نسخه ترک ادیشن (YIBO Racing Edition) هم به اشتراک گذاشته که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

علاوه بر این، منبع آگاه می‌گوید تمامی گوشی‌های هوشمند سری نوت 12 با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1080 و حسگر اثر انگشت روی فریم دستگاه عرضه خواهند شد. در نهایت باید دید ردمی موبایل‌های جدید را با چه مشخصات و طراحی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی