ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14 پرو
تکنولوژی

ترندفورس: تقاضا برای آیفون 14 پرو بسیار فراتر از انتظار اپل است

براساس داده‌های آماری ترندفورس،تقاضای خرید مدل‌های پرو آیفون 14 بسیار بیشتر از انتظار اپل است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

براساس داده‌های آماری ترندفورس،تقاضای خرید مدل‌های پرو آیفون 14 بسیار بیشتر از انتظار اپل است. اپل در ابتدا به تامین‌کنندگان اعلام کرد که مدل‌های پرو سری آیفون 14، در مجموع 50 درصد از تولید را به خود اختصاص می‌دهند، اما به نظر می‌رسد از آن زمان تاکنون این میزان به 60 درصد افزایش پیدا کرده و ممکن است تا 65 درصد نیز افزایش پیدا کند.

تاکنون گزارش‌های مختلفی از تقاضای خوب بازار برای سری آیفون 14 منتشر شده و داده‌های آماری نشان می‌دهند که دو مدل پرو این سری فروش بسیار خوبی را برای خود رقم زده‌اند.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل نیز می‌گوید اپل از فاکسکان خواسته تا تولید آیفون 14 پرو را 10 درصد افزایش دهد. علاوه بر این، در گزارش دیگری به این موضوع اشاره شده که مدل‌های پرو سری آیفون 14، فروش بهتری نسبت به نسخه‌های معمولی داشته‌اند.

تقاضای بالای مدل‌های پرو آیفون 14

با نگاهی به وب‌سایت اپل نیز می‌توان به نتایج مشابهی دست پیدا کرد. در فروشگاه آنلاین اپل نیز مدل‌های آیفون 14 پرو به شکل جالبی در دسترس نیستند و موجودی آنها به اتمام رسیده است، اما این مورد درباره مدل‌های معمولی آیفون 14 صادق نیست و کاربران به راحتی می‌توانند دستگاه‌های نسخه معمولی آیفون 14 را سفارش داده و خریداری کنند و با مشکل اتمام موجودی مواجه نمی‌شوند.

همین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آیفون 14 پلاس از محبوبیت کمتری برخوردار است. ترندفورس براساس داده‌های زنجیره تامین اپل، نتیجه‌گیری می‌کند که از بین چهار مدل آیفون، تقاضای آیفون 14 پرو بسیار بیشتر از آن چیزی است که اپل پیش‌بینی می‌کرده است.

سری آیفون 14 پرو دارای مشخصات بهبود یافته‌ای هستند و قیمت آنها مشابه مدل‌های سال گذشته است و به همین دلیل باعث می‌شود که کاربران تمایل بیشتری به خرید این مدل‌ها داشته باشند.

داده‌های ترندفورس نشان می‌دهند که نسبت تولید دو مدل از سری آیفون 14 پرو از 50 درصد به 60 درصد افزایش یافته و احتمالا این نسبت در آینده به 65 درصد افزایش می‌یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی