ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون
تکنولوژی

سونی از نسخه جدید هدفون LinkBuds S رونمایی کرد؛ ساخته شده با بطری آب بازیافتی

این نسخه جدید از نظر مشخصات هیچ تفاوتی با دستگاه اصلی ندارد و فقط ساختار متفاوتی دارد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

چند ماه پیش، سونی از هدفون LinkBuds S با قابلیت حذف نویز فعال و طراحی منحصر‌به‌فرد خود در سه رنگ رونمایی کرد. حالا غول ژاپنی گزینه رنگی جدیدی تحت عنوان Earth Blue (آبی زمینی) را برای آن معرفی کرده که از مواد بازیافتی بطری آب ساخته شده است.

سونی می‌گوید بدنه و قاب این نسخه جدید از هدفون LinkBuds S، از «پلاستیک و بطری‌های آب بازیافت شده در کارخانه» ساخته شده است. همین ویژگی باعث شده تا سطح بیرونی آن‌ها الگویی مانند سنگ مرمر در رنگ آبی داشته باشد. همانطور که در تصاویر این محصول نیز دیده می‌شود، هدفون‌های LinkBuds S جدید ظاهری منحصر‌به‌فرد دارند که روی سطح آن طرح‌های روشنی دیده می‌شود.

سونی

قابلیت‌های هدفون Linkbud S سونی

از نظر مشخصات، نسخه جدید تفاوتی نسبت به نسخه اصلی نکرده است. این هدفون کاملا سبک است و فقط 4.8 گرم وزن دارد و از جمله قابلیت‌های قابل‌توجه آن می‌توان به حذف نویز فعال (ANC) و همچنین حالت شفافیت اشاره کرد. در مورد عمر باتری، هنگام فعال بودن ANC هدفون‌ها، با یک بار شارژ کامل می‌توان به اندازه شش ساعت از آن‌ها استفاده کرد و زمانی که این ویژگی غیرفعال شود، عمر باتری آن نیز کمی بیشتر خواهد شد. به طور کلی با یک بار شارژ کامل با کیس مربوط به شارژ، هدفون‌ها تا 20 ساعت دوام خواهند آورد.

قابلیت کنترل صدای تطبیقی این شرکت نیز در این دستگاه وجود دارد که می‌تواند به‌طور خودکار حالت‌های صدا را بر اساس مکان یا فعالیت کاربران تنظیم کند. پشتیبانی از گواهی IPX4 نیز به این معنی است که می‌توان از هدفون‌ها در طول ورزش بدون ترس از آسیب ناشی از تعریق، استفاده کرد.

هدفون LinkBuds S سونی با قیمت 199.99 دلار فروخته می‌شود و هم اکنون در چهار رنگ مشکی، سفید، شنی و آبی در دسترس است. با این حال، فروش نسخه جدید Earth Blue از اواخر ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی