ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورتو از اولین گوشی هوشمند وب 3.0 خود رونمایی کرد: متاورتو با قیمت نجومی

این گوشی لوکس در نسخه پایه قیمتی نزدیک به 3600 دلار دارد و در بالاترین نسخه با قیمت 41 هزار دلار به فروش می‌رسد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

شرکت ورتو از یک گوشی هوشمند جدید به نام «متاورتو» (METAVERTU) رونمایی کرده که اولین گوشی وب 3.0 آن به حساب می‌آید و در بالاترین نسخه 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

مشخصات فنی گوشی متاورتو

ورتو یکی از شرکت‌های سازندگان گوشی‌های لوکس در جهان محسوب می‌شود که قیمت برخی محصولاتش سر به فلک می‌کشد. حالا این شرکت از متاورتو رونمایی کرده؛ گوشی هوشمند قدرتمندی که به نمایشگر 6.67 اینچی امولد 144 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده است.

این دستگاه همچنین از حداکثر 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد، البته ورتو برای آن 10 ترابایت فضای ذخیره‌سازی توزیع شده در هنگام استفاده به عنوان یک موبایل وب 3.0 هم درنظر گرفته است.

متاورتو

متاورتو به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و همچنین یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی دارد که با فناوری شارژ سریع در 20 دقیقه بطور کامل شارژ می‌شود. ورتو برای تامین امنیت این محصولش به سراغ تراشه امنیتی A5 با فناوری SE+TEE رفته است.

این گوشی هوشمند از دکمه‌ای برای سوییچ بدون وقفه از وب 2.0 به وب 3.0 بهره می‌برد. در حالت وب 3.0، METAVERTU یک دوربین دارای کپی‌رایت برای تولید دارایی‌های دیجیتال دارد.

متاورتو از تاریخ 3 نوامبر وارد بازار می‌شود و در 6 نسخه به فروش می‌رسد. قیمت نسخه پایه با بدنه فیبرکربنی برابر 3,600 دلار است. بالاترین نسخه این محصول با بدنه‌ای از چرم تمساح، طلا و الماس، قیمتی برابر 41,500 دلار دارد. این گوشی هوشمند بطور همزمان در بازار جهانی و چین عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی