ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت iOS 16.2 با چند قابلیت جدید احتمالا اواخر آذر ماه از راه می‌رسد

بر اساس گزارشی تازه، به‌روزرسانی بزرگ iOS 16.2 که احتمالا در اواسط دسامبر عرضه می‌شود، چندین ویژگی جدید و جذاب خواهد داشت.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

دومین آپدیت بزرگ iOS 16 که تحت عنوان iOS 16.2 منتشر خواهد شد، احتمالا اواسط ماه دسامبر (اواخر آذر ماه) همراه با iPadOS 16.2 عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

اولین بتای iOS 16.2 هفته گذشته برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان عمومی منتشر شد. بنابراین هنوز نمی‌توانیم با اطمینان درباره تمام قابلیت‌های جدید این نسخه حرف بزنیم. با این حال، ویژگی‌هایی که از این آپدیت مشخص شده، همچنان جذاب‌ هستند و بد نیست نگاهی به آن‌ها داشته باشیم.

گزارش زنده از مسابقات ورزشی

iOS 16.2 دسترسی مجدد به قابلیت Live Activities را برای مسابقات ورزشی منتخب در اپلیکیشن TV فراهم می‌کند. کاربران با این ویژگی می‌توانند حتی از روی جزیره پویا در آیفون 14 پرو یا لاک اسکرین به گزارش زنده بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

ویجت خواب برای لاک اسکرین

آپدیت iOS 16.2 ویجت جدیدی به نام Sleep را برای لاک اسکرین ارائه می‌کند. این ویجت دو حالت دارد: اولی مدت زمان خواب شما را نشان می‌دهد، دومی با یک نمودار کیفیت خواب را به نمایش می‌گذارد.

اپ Freeform

اپل در WWDC اعلام کرد که اپ جدید Freeform به شما اجازه می‌دهد با دوستان و همکاران خود روی یک تخته مشترک کار کنید و به طرح‌ها، نوشته‌ها، ویدیوها و تصاویر مختلف دسترسی داشته باشید. این برنامه در حال حاضر در اختیار توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان نسخه بتا قرار گرفته است.

پشتیبانی از نمایشگر خارجی در iPadOS 16

اپل در iPadOS 16.2 دوباره پشتیبانی از نمایشگرهای خارجی را به برخی از آیپدها برمی‌گرداند. این شرکت پیش از انتشار iPadOS 16 گفته بود که پشتیبانی از نمایشگرهای خارجی و Stage Manager را برای آیپدها به تاخیر می‌اندازد و بعدا این ویژگی‌ها را ارائه خواهد کرد. حالا با این به‌روزرسانی کاربران بالاخره می‌توانند آیپدهای خود را به مانیتورهای خارجی وصل کنند و مولتی‌تسکینگ بهتری داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی