ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبgت شیائومی
تکنولوژی

شیائومی احتمالا روی یک تبلت مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کار می‌کند

این تبلت شیائومی احتمالا در کنار تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر 14 اینچی OLED با رفرش ریت 144 هرتز خواهد داشت.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

چند ماه پیش یکی از منابع دنیای فناوری از توسعه تبلت شیائومی با تراشه اسنپدراگون سری 8 خبر داد و حالا همین منبع گفته یک تبلت با اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در حال توسعه است که می‌تواند همان تبلت شیائومی باشد.

«دیجیتال چت استیشن» که سابقه خوبی در انتشار اطلاعات درباره محصولات آینده شرکت‌ها دارد، در ماه ژوئن مدعی شد که شیائومی مشغول توسعه یک تبلت مجهز به نمایشگر 14 اینچی است، یعنی بزرگتر از شیائومی پد 5 پرو 12.4 اینچی. البته این محصول ظاهرا گران‌ترین مدل از یک خانواده تبلت خواهد بود که این خانواده، احتمالا با نام شیائومی پد 6 از راه می‌رسد.

تبلت شیائومی با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1؟

تبتل شیائومی پد 5
شیائومی پد 5

تبلت 14 اینچی چینی‌ها احتمالا برای رقابت با گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ (یا نسل بعدی‌اش) و همچنین آیپد پرو اپل روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر اطلاعی از نام این محصول نداریم اما می‌تواند شیائومی پد 6 پرو یا پد 6 اولترا نام بگیرد. در گذشته گزارشی از عرضه این محصول با تراشه دیمنسیتی 9000 خبر داده بود.

انتظار می‌رود سری شیائومی پد 6 شامل حداقل 3 دستگاه باشد. بالاترین عضو این خانواده احتمالا به نمایشگر 144 هرتزی LTPO OLED مجهز می‌شود و از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل پیش فرض این محصول هم احتمالا اندروید 13 خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که تبلت‌های جدید شیائومی همراه با گوشی‌های سری شیائومی 13 در اواخر ماه آینده میلادی معرفی شوند؛ گوشی‌های پرچمداری که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برند و احتمالا شامل نسخه استاندارد و پرو می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی