ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر شیائومی 13 پرو
تکنولوژی

افشای مشخصات شیائومی 13 پرو؛ اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین 50 مگاپیکسلی

شیائومی 13 پرو که احتمالا اواخر ماه آینده میلادی از راه می‌رسد، احتمالا دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای 50 مگاپیکسلی خواهد داشت.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

شیائومی احتمالا ماه آینده میلادی از گوشی‌های پرچمدار سری 13 رونمایی می‌کند، اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد افشای مشخصات شیائومی 13 پرو هستیم که از تجهیز آن به نمایشگر 6.7 اینچی LTPO و سنسور دوربین سونی IMX989 حکایت دارد.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «یوگش برار» در توییتی مشخصات اصلی پرچمدار آینده چینی‌ها را منتشر کرده که یکی از نکات جالب آن، استفاده از تراشه‌های اختصاصی Surge C2 و P2 شیائومی است.

مشخصات احتمالی شیائومی 13 پرو

به نظر می‌رسد باید منتظر استفاده از نمایشگر 6.7 اینچی امولد E6 با فناوری LTPO و رزولوشن 2K در پرچمدار بعدی چینی‌ها باشیم. این دستگاه هم مانند اکثر پرچمدارهای نسل بعدی اندرویدی قدرت خود را از اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد گرفت.

مشخصات احتمالی شیائومی 13 پرو

شیائومی ظاهرا این گوشی هوشمندش را در نسخه‌های مجهز به 8/12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد کرد. به احتمال زیاد در این دستگاه خبری از درگاه کارت حافظه نخواهد بود.

به گفته برار، روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد که تمام آن‌ها 50 مگاپیکسلی هستند و با همکاری لایکا توسعه پیدا می‌کنند. سنسور اصلی سونی IMX989 با اندازه یک اینچ خواهد بود که توسط دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این پرچمدار هم ظاهرا 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

از سایر مشخصات احتمالی شیائومی 13 پرو می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و تراشه‌های اختصاصی Surge C2 و P2 اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی