ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
کسب و کار

بیش از 50 کارمند تسلا برای تغییر فرآیند احراز هویت توییتر وارد عمل می‌شوند

بیش از 50 کارمند تسلا نیز برای انجام این تغییرات به کارمندان توییتر کمک می‌کنند که در بین آنها ده‌ها مهندس نرم افزار حضور دارند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

از اولین برنامه‌های ایلان ماسک بعد از تصاحب توییتر، ظاهرا تغییر فرآیند احراز هویت و تعیین حق اشتراک ماهانه 20 دلار برای تیک آبی است. ایلان ماسک ضرب‌الاجلی یک هفته‌ای برای کارمندان توییتر تعیین کرده تا تغییرات لازم را در سیستم احراز هویت اعمال کنند وگرنه اخراج می‌شوند. حالا گفته می‌شود بیش از 50 کارمند تسلا نیز برای انجام این تغییرات به کارمندان توییتر کمک می‌کنند که در بین آنها ده‌ها مهندس نرم افزار حضور دارند.

کارمندان توییتر می‌گویند ایلان ماسک به آنها اعلام کرده طی هفت روز و در شیفت‌های کاری 12 ساعته باید بتوانند این تغییرات را اعمال کرده و فرآیند احراز هویت را تغییر دهند وگرنه شغل خود را از دست خواهند داد.

ایلان ماسک تسلا توییتر

ایلان ماسک ده‌ها مهندس تسلا را برای بررسی کدها به توییتر آورد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بعد از فراز و نشیب‌های زیاد در نهایت توییتر را در تاریخ 28 اکتبر با قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد و بلافاصله بعد از تصاحب این شبکه اجتماعی، مدیرعامل و برخی مدیران ارشد را اخراج کرد. از اولین برنامه‌هایی که ایلان ماسک بعد از خرید توییتر استارت زده، تغییر سیستم احراز هویت و افزایش قیمت حق اشتراک تیک آبی است. وی برای حساب‌های کاربری دارای تیک آبی حق اشتراک ماهانه 20 دلاری تعیین کرده و کاربرانی که این حق اشتراک را پرداخت نکنند، تیک آبی آنها حذف می‌شود.

براساس برخی مستندات داخلی، کارمندان سایر شرکت‌های ایلان ماسک اکنون مجاز به کار در توییتر هستند. گفته می‌شود بیش از 50 نفر از پرسنل تسلا، دو نفر از شرکت بورینگ که در حال ساخت تونل‌های زیرزمینی هستند و یک نفر از شرکت نورالینک که در زمینه توسعه تراشه‌های مغزی کار می‌کند، در توییتر مشغول فعالیت شده‌اند.

به علاوه ظاهرا برخی از دوستان، مشاوران و حامیان ایلان ماسک، از جمله «جرد بیرچال»، رئیس دفتر خانواده او، «جیسون کالاکانیس»، سرمایه‌گذار و مدیر عملیاتی و بنیانگذار PayPal نیز در این حوزه وارد شده‌اند. همچنین نام ده‌ها مهندس نرم افزار تسلا در فهرست افرادی که وارد همکاری در توییتر شده‌اند، دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی