ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت 50 پرو
تکنولوژی

دوربین هواوی میت 50 پرو با شکست همه رقبا، در صدر رده‌بندی DxOMark قرار گرفت

دوربین هواوی میت 50 پرو در آزمایش‌های DxOMark با کنار زدن تمام رقبا با امتیاز 149 جایگاه اول را از آن خود کرده است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

پیکسل 7 پرو اخیرا جایگاه برترین دوربین موبایل دنیا را به‌صورت مشترک با آنر مجیک 4 آلتیمیت در اختیار گرفته بود. ولی این دو گوشی خیلی زود جای خود را به جدیدترین پرچمدار هواوی یعنی میت 50 پرو دادند که بالاخره عرضه جهانی آن آغاز شده است.

بر اساس جدیدترین بررسی‌های وب‌سایت DxOMark، دوربین هواوی میت 50 پرو به لطف برخورداری از دوربین سه‌گانه 50 + 64 + 13 مگاپیکسلی توانسته امتیاز کل 149 را به دست بیاورد. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال، زوم اپتیکال 3.5 برابری و فناوری دیافراگم متغیر بهره می‌برد. پیکسل 7 پرو و آنر مجیک 4 آلتیمیت در حال حاضر به‌صورت مشترک با امتیاز 147 در رده دوم قرار دارند.

طبق اطلاعات DxOMark، دوربین هواوی میت 50 پرو در نور کافی بازتولید رنگ دلنشینی دارد و افکت بوکه در آن خوشایند است. به‌علاوه، جزئیات تصویر حتی در هنگام زوم کردن خوب باقی می‌ماند. این دستگاه از یک فوکوس خودکار کارآمد بهره می‌برد و دامنه پویا هم در حالت‌های عکاسی و فیلمبرداری عریض توصیف شده است.

دوربین هواوی میت 50 پرو

دوربین هواوی میت 50 پرو چه اشکالاتی دارد؟

آزمایش‌ها روی این گوشی نشان داده که میت 50 پرو دارای اشکالاتی از نظر وایت بالانس است و پردازنده جدید XMAGE AI در ثبت تصاویر کمی کندتر شده است. منتها این تغییرات کوچک باعث نشده پرچمدار هواوی نتواند بر فراز فهرست برترین دوربین‌های موبایل DxOMark جا خوش کند.

با وجود این که میت 50 پرو از خدمات گوگل پلی بهره نمی‌برد و به فناوری 5G دسترسی ندارد، وجود این دوربین قدرتمند می‌تواند این دستگاه را به محصولی جذاب برای کاربران تبدیل کند. البته قیمت 1199 یورویی این دستگاه بسیار بالاتر از پیکسل 7 پرو و آنر مجیک 4 آلتیمیت است که از نظر امتیاز دوربین تفاوت چندان زیادی با پرچمدار هواوی ندارند. در نتیجه، اگر به دنبال بهترین دوربین بازار هستید، باید طرفدار سرسخت هواوی باشید تا به راحتی بتوانید گوشی این شرکت را به رقبا ترجیح دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی