ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ می‌خواهد در سال 2023 حدود 270 میلیون موبایل به بازار عرضه کند

سامسونگ بعد از انتشار درآمد سه ماهه سوم 2022، در بیانیه مطبوعاتی از برنامه ریزی برای فروش در سال آینده میلادی خبر داد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

سامسونگ با انتشار درآمد سه ماهه سوم 2022، در بیانیه مطبوعاتی از برنامه‌ریزی برای فروش خود در سال آینده میلادی خبر داد.

این شرکت قصد دارد در سال 2023، رقمی برابر با 270 میلیون دستگاه موبایل به بازارهای جهانی عرضه کند. سامسونگ در سال 2022 نیز احتمالا 260 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار عرضه می‌کند و با این حساب ظاهرا وضعیت فروش کره‌ای‌ها در سال آینده میلادی نیز تغییر چندانی در بخش موبایل نسبت به سال جاری نخواهد داشت. گفتنی است این شرکت در سال 2017 رقمی برابر با 320 میلیون دستگاه موبایل به بازار عرضه کرده بود و طی سال‌های اخیر این رقم کاهش یافته است.

سامسونگ گلکسی S22

برنامه‌ریزی سامسونگ برای فروش موبایل در 2023

اگر کره‌ای‌ها بتوانند در سال 2023 معادل 270 میلیون موبایل به بازار عرضه کنند، آمار عرضه آنها نسبت به سال جاری میلادی افزایش می‌یابد. هرچند این افزایش چندان محسوس نیست. در گزارش منتشر شده از سوی منابع آگاه، سامسونگ ظاهرا تصمیم گرفته تا در سال آینده میلادی، سهم گوشی‌های تاشو را در بازار افزایش دهد. این شرکت ظاهرا می‌خواهد بیش از 60 میلیون دستگاه موبایل از سری گلکسی اس و گلکسی زد عرضه کند.

باتوجه به شرایط نامساعد بازار، طبق گزارش‌ها، سامسونگ اهداف محتاطانه‌ای را برای عرضه دستگاه‌های خود در سال 2023 تعیین کرده است. تورم در سراسر جهان رو به افزایش است و تنش‌های ژئوپولیتیکی نیز وضعیت را چالش‌برانگیز کرده است. وضعیت اقتصاد جهانی چندان مناسب نیست و سامسونگ در تلاش است در این وضعیت بهترین برنامه‌ریزی‌ها را در پیش بگیرد.

اگر گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه صحت داشته باشند، احتمالا نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد از طراحی بهبود یافته، دوام بیشتر و وضعیت بهتری برخوردار خواهند بود. همچنین گفته می‌شود سامسونگ سهم گوشی‌های رده بالای سری گلکسی S را بیش از 50 درصد افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود دستگاه‌های سری گلکسی A و گلکسی M بتوانند حدود 210 میلیون دستگاه فروش داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی