ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک توییتر
تکنولوژی

واشنگتن پست: ایلان ماسک در دور اول تعدیل نیرو، یک چهارم کارمندان توییتر را اخراج می‌کند

واشنگتن پست در گزارش جدیدی می‌گوید که ایلان ماسک در اولین دور تعدیل نیروهای توییتر، حدود یک چهارم کارمندان این شرکت را اخراج می‌کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

واشنگتن پست در گزارش جدیدی به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرده که توییتر تحت هدایت ایلان ماسک می‌خواهد حدود یک چهارم کارمندان خود را اخراج کند. البته این مقدار تنها در دور اول تعدیل نیروها از شرکت اخراج خواهند شد.

«الکس اسپیرو»، وکیل سرشناسی که سال‌هاست نماینده ایلان ماسک محسوب می‌شود، در چندین جلسه درباره موضوعات مختلفی مثل مدیریت محتوا در توییتر و البته اخراج 25 درصد از کارمندان این شرکت با مدیران ارشد باقی مانده در کمپانی بحث کرده است.

کارمندان توییتر دیگر امنیت شغلی ندارند

چهار منبع آگاه می‌گویند اسپیرو نقش فعالی در مدیریت چند تیم مختلف در توییتر از جمله تیم حقوقی، روابط با دولت، سیاست‌گذاری و بازاریابی دارد. مدیران جدید توییتر در روزهای شنبه و یکشنبه در حال تصمیم‌گیری درباره اولین دور تعدیل نیرو بوده‌اند. توییتر در حال حاضر بیش از 7 هزار کارمند دارد، بنابراین با اخراج حدود 2 هزار کارمند روبرو خواهیم بود.

توییتر

اولین دور تعدیل نیرو تقریبا روی همه واحدها اثر می‌گذارد و به‌طور خاص بخش فروش، محصول، مهندسی، حقوق و اعتماد و ایمنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بعد از مهندسان، گروهی از کارمندان بخش فروش بیشترین دستمزد را در این شرکت دریافت می‌کنند و در معرض خطر اخراج قرار دارند.

مدیرعامل تسلا انتهای هفته گذشته معامله خرید توییتر را تکمیل و در اولین اقدام مدیران ارشد این شرکت را اخراج کرد. او حالا اخیرا خودش را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت به کمیسیون بورس و اوراق بهادار معرفی کرده و البته تنها عضو حاضر در هیئت مدیره محسوب می‌شود، چرا که همه اعضای قبلی این هیئت را اخراج کرده است.

واشنگتن پست پیش‌تر در گزارشی گفته بود که ماسک می‌خواهد 75 درصد از کارمندان این شرکت را اخراج کند، اما این ادعا از سوی ثروتمندترین فرد جهان رد شد. حالا با توجه به این که گفته شده، این تعدیل نیروی 25 درصدی دور اول از تعدیل نیروهای این شرکت خواهد بود، باید ببینیم در نهایت چه تعداد از این 7 هزار نفر از کار بیکار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی