ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Pocket S
تکنولوژی

گوشی تاشو هواوی Pocket S با اسنپدراگون 778G و قیمت زیر 900 دلار معرفی شد

این گوشی هوشمند که در نسخه پایه قیمتی نزدیک به 820 دلار دارد، به نمایشگر 6.9 اینچی OLED و دوربین دوگانه مجهز شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

رقابت در دنیای گوشی‌های تاشو رو به افزایش است و حالا هواوی از یک دستگاه تاشو مقرون به صرفه به نام Pocket S رونمایی کرده است. هواوی پاکت اس که نسخه ارزان قیمت هواوی P50 Pocket به حساب می‌آید، طراحی صدفی مشابه گلکسی زد فلیپ 4 دارد و قیمت پایه‌اش نزدیک به 820 دلار است.

این گوشی تاشو به نمایشگر 120 هرتزی مجهز شده و روی پنل بیرونی‌اش همچنان یک نمایشگر دوم دایره‌ای شکل مشابه نسخه اصلی دارد.

مشخصات فنی هواوی Pocket S

این گوشی تاشو هواوی به نمایشگر داخلی 6.9 اینچی OLED با رزولوشن 2790 در 1188 پیکسل مجهز شده که رفرش ریت 120 هرتز و رنگ 10 بیتی دارد. نمایشگر دوم این دستگاه 1.04 اینچی و دایره‌ای است و اطلاعات کمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سنسور اثر انگشت هواوی پاکت اس روی فریم آن به چشم می‌خورد. در بخش دوربین شاهد استفاده از دو سنسور روی پنل پشتی هستیم. سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی است که با دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به یک دوربین 10.7 مگاپیکسلی دسترسی دارند.

هواوی پاکت اس
مشخصات هواوی Pocket S

قدرت هواوی Pocket S را تراشه میان‌رده کوالکام به نام اسنپدراگون 778G تامین می‌کند که آن را 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. هواوی برای این گوشی هوشمندش یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی درنظر گرفته و همچنین آن را به سیستم عامل هارمونی اواس 3 مجهز کرده است.

نسخه پایه این گوشی هوشمند با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 822 دلار قیمت دارد. مدل مجهز به 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی هواوی Pocket S به ترتیب با قیمت 890 و 1028 دلار به فروش می‌رسند. پیش فروش این دستگاه هم‌اکنون در چین آغاز شده و از هفته آینده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. هنوز از عرضه جهانی این گوشی هوشمند اطلاعی نداریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی