ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک دکمه ویرایش توییت
تکنولوژی

ایلان ماسک احتمالا دکمه ویرایش توییت را بطور رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌دهد

ظاهرا قابلیت ویرایش توییت که هم اکنون تنها در اختیار کاربران سرویس بلو قرار دارد، در آینده بطور رایگان برای همه منتشر می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴

ایلان ماسک، مالک جدید توییتر به دنبال تغییرات گسترده در این شبکه اجتماعی است. ظاهرا پس از افزایش قیمت سرویس بلو، حالا ثروتمندترین فرد جهان می‌خواهد یکی از قابلیت‌های کاربردی را به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار دهد: دکمه ویرایش توییت.

در حال حاضر دکمه ویرایش توییت در اختیار کاربران سرویس توییتر بلو قرار دارد و کاربران عادی از آن محروم هستند. با این حال امکان ویرایش توییت‌ها از مدت‌ها قبل یکی از خواسته اصلی افراد بوده و ظاهرا ایلان ماسک می‌خواهد پاسخگوی این تقاضا باشد.

دکمه ویرایش توییت برای تمام کاربران؟

طبق گزارشی که از سوی «کیسی نیوتن» در Platformer.news منتشر شده، دکمه ویرایش ادیت به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر کاربران سرویس بلو در کشورهای محدودی از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند به این دکمه دسترسی دارند.

هزینه سرویس بلو تا پیش از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، ماهانه برابر 4.99 دلار بود اما ثروتمندترین فرد جهان هزینه آن را به 8 دلار افزایش داده. با این حال ظاهرا یکی از ویژگی‌های کاربری این سرویس بطور رایگان ارائه خواهد شد.

ویرایش توییت

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که تنها در مدت 30 دقیقه توییت خود را تغییر دهند، هرچند نسخه‌های قبلی این توییت هم در اختیار سایر افراد قرار می‌گیرند تا تغییرات را متوجه شوند.

در زمان شروع مذاکرات برای تصاحب توییتر توسط ماسک، مدیرعامل تسلا درباره دکمه ویرایش صحبت کرده بود و حتی نظرسنجی برگزار کرد، اما از زمانی که این قرارداد تکمیل شده، صحبتی از ماسک نشنیده‌ایم. با این حال احتمال اعمال چنین تغییری از سوی ثروتمندترین فرد جهان وجود دارد و شاید چنین موضوعی را در روزهای آینده بطور رسمی اعلام کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی