ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد DJI Mavic 3 Classic
تکنولوژی

پهپاد DJI Mavic 3 Classic با قیمت 1470 دلار معرفی شد

پهپاد DJI Mavic 3 Classic برخلاف مدل استاندارد دوربین تله‌فوتو ندارد، اما سایر ویژگی‌هایش با وجود قیمت پایین‌تر، تقریبا با آن فرقی نمی‌کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

سال گذشته میلادی شرکت DJI از پهپاد Mavic 3 با 2,050 دلار رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی نسخه کلاسیک آن با قیمت پایین‌تر هستیم، البته قیمت پایین‌تر پهپاد DJI Mavic 3 Classic به معنای دسترسی به امکانات کمتر است.

پهپاد جدید DJI در حالت پایه قیمتی برابر 1470 دلار دارد، اما با کنترلر RC-N1 قیمت آن به 1600 دلار می‌رسد که تفاوت تقریبا زیادی با نسخه استاندارد 2,050 دلاری آن دارد. با این حال همانطور که گفتیم، با امکانات کمتری روبه‌رو هستیم. تفاوت اصلی به حذف دوربین ثانویه تله‌فوتو 162 میلی‌متری مربوط می‌شود.

با توجه به حذف دوربین تله‌فوتو، دیگر به زوم اپتیکال دسترسی ندارید، با این حال دوربین این پهپاد همچنان زوم دیجیتال 3 برابری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مشخصات پهپاد DJI Mavic 3 Classic

شما در این پهپاد به یک دوربین 20 مگاپیکسلی چهارسوم با برند هاسلبلاد و لنز 24 میلی‌متری با دریچه دیافراگم متغیر f/2.8 تا f/11 دسترسی پیدا می‌کنید. این دوربین می‌تواند تصاویر RAW دوازده بیتی و ویدیوهای D-Log ده‌بیتی بگیرد.

پهپاد DJI مویک 3 کلاسیک

این پهپاد جدید قادر به ضبط ویدیوهای 5.1K با سرعت 24 تا 50 فریم، 4K با حداکثر سرعت 120 فریم و 1080p با حداکثر سرعت 200 فریم بر ثانیه است. این دوربین از کدک‌های H.264 و H.265 با بیت‌ریت 200 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. DJI برای این محصولش 8 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته و البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

پهپاد DJI Mavic 3 Classic از باتری یکسان با مدل استاندارد استفاده می‌کند، بنابراین تا 46 دقیقه با حداکثر فاصله پرواز 30 کیلومتر می‌توان با آن پرواز کرد. این پهپاد با کنترلرهای DJI RC-N1 و RC Pro سازگار است و می‌تواند به لطف سیستم +O3 تا فاصله 15 کیلومتری، ویدیوهای HD منتقل کند.

پهپاد DJI Mavic 3 Classic

دوربین این پهپاد روی یک گیمبال سه محوره قرار گرفته تا جلوی لرزش‌ها را بگیرد. مدل کلاسیک 3 Mavic از سنسورهای یکسان با مدل استاندارد برای جلوگیری از برخورد با موانع بهره می‌برد. در شرایط مناسب این پهپاد به حداکثر سرعت 75 کیلومتر بر ساعت (21 متر بر ثانیه) دست پیدا می‌کند، اگر پهپاد با باد روبه‌رو شود، حداکثر سرعتش به 12 متر بر ثانیه می‌رسد. وزن این پهپاد برابر 895 گرم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی