ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

عطر 7 میلیون تومانی لامبورگینی معرفی شد؛ دومین محصول جانبی پس از تولید عسل!

لامبورگینی با معرفی یک محصول عجیب و غریب دیگر، می‌خواهد حضورر خود را در بازار لوازم جانبی پررنگ‌تر کند.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

لامبورگینی که چند روز قبل از عرضه عسل ویژه کارمندان خود خبر داده بود حالا با معرفی یک محصول عجیب و غریب دیگر، می‌خواهد حضورر خود را در بازار لوازم جانبی پررنگ‌تر کند. جدیدترین محصول غیرخودرویی این شرکت یک خوشبوکننده لوکس برای خاص‌پسندان است. این خوشبوکننده با همکاری لامبورگینی و برند Culti Milano تولید می‌شود، برندی که در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن فعالیت می‌کند. جالب آنکه این عطر یا خشبو کننده هوا چندان گران قیمت نیست و در حدود 190 یورو قیمت دارد که با نرخ فعلی ارز، رقمی در حدود 7 میلیون تومان خواهد بود.

خوشبوکننده لامبورگینی

 محصول مشترک لامبورگینی و Culti Milano روح خودروساز ایتالیایی را در قالب یک قاب زیبا به منازل علاقه‌مندان می‌آورد. سنت‌آگاتایی‌ها می‌گویند این خوشبوکننده شادابی و انرژی مخصوص محصولات لامبورگینی را در خود دارد. رایحه موجود در این خوشبوکننده هوا، از ترکیب چند میوه و گیاه استخراج شده است. گریپ فروت، پرتغال تلخ، خس خس (علف بومی هندوستان)، ترنج و چوب درخت سرو برخی از این میوه‌ها و گیاهان هستند.

خوشبوکننده لامبورگینی

قاب خوشبوکننده لامبورگینی توسط فرانچسکو پورولی طراحی شده است. این قاب فرم خاصی دارد و ممکن است یک بیننده آن را شبیه رینگ محصولات لامبورگینی ببیند. اگر خریدار از مشتریان برند Culti Milano باشد، احتمالا طرح روی آن را مشابه یک گل خواهد دید!

culti milano

همانند خودروهای ساخت لامبورگینی، رنگ بیرونی قاب این خوشبوکننده نیز گیرا و شاخص است. نکته جالب اینکه در تولید این محصول، ایتالیایی‌ها مباحث زیست محیطی را مد نظر قرار داده‌اند. برای مثال رنگ‌های موجود از جوهر مبتنی بر آب هستند و بسته‌بندی جنسی از کاغذهای بازیافتی دارد.

خوشبوکننده لامبورگینی

فرانچسکو پورولی طراح محصول مشترک لامبورگینی و Culti Milano تاکید دارد در این پروژه توجه ویژه‌ای به جزئیات کرده است. او می‌گوید جزئیات در این خوشبوکننده به قدری بالاست که می‌توان آن را با خودروهای لامبورگینی مقایسه نمود.

فرانچسکو پورولی

شایان ذکر است این خوشبوکننده خاص از طریق فروشگاه‌های شرکت Culti Milano و نمایندگی‌های کمپانی لامبورگینی در سرتاسر جهان قابل خرید خواهد بود. برای خرید این خوشبوکننده، علاقه‌مندان باید 190 یورو کنار بگذارند. پس از اتمام اسانس موجود، با پرداخت 85 یورو می‌توان آن را مجددا پر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی