ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

مرورگر سامسونگ اکنون می‌تواند بوک‌مارک‌های گوگل کروم را دریافت کند

جدیدترین نسخه مرورگر Internet Browser همچنین شامل ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی دیگری می‌شود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

پس از اینکه سامسونگ به مدت چند ماه آپدیت Internet Browser 19.0 را در کانال بتا آزمایش کرد، اکنون این به‌رزورسانی در دسترس تمام کاربران قرار گرفته که طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی جدید را به همراه دارد. علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند بوک‌مارک‌های کروم را به آن انتقال دهند.

برای همگام‌سازی بوک‌مارک‌ها، ابتدا باید افزونه کروم Samsung Internet را دانلود و نصب کرده و سپس وارد حساب سامسونگ خود شوید. پس از آن باید گزینه بوک‌مارک‌های کروم و سپس Import را انتخاب کنید.

در مرحله بعد به آخرین نسخه مرورگر سامسونگ (19) نیاز دارید که می‌توانید آن را از استور گوگل پلی یا استور گلکسی سامسونگ دریافت کنید. پس از نصب و اجرا آن، به بخش تنظیمات برنامه بروید و در نهایت گزینه Sync with Samsung Cloud را فعال کنید.

سایر تغییرات نسخه جدید مرورگر سامسونگ

نکته جالب اینکه این ویژگی در گزارش تغییرات ارائه شده توسط سامسونگ وجود دارد و لیست تغییرات سامسونگ برای نسخه جدید Internet Browser به شرح زیر است:

  • یک ویژگی حریم خصوصی جدید که در هر وب‌سایت با کلیک روی آیکون قفل نوار URL قابل دسترسی است.
  • بهبود بخش ویجت‌ها که اکنون کاربران می‌توانند سوابق جستجوی اخیر خود را در آن مشاهده کنند.
  • اکنون هنگام استفاده از Samsung Internet در حالت مخفی، افزونه‌ها در دسترس هستند. برای استفاده از این ویژگی، باید گزینه Allow in Secret Mode را برای هر افزونه فعال کرد.

علاوه بر چندین ویژگی ذکر شده در بالا، سامسونگ در این نسخه از مرورگر خود، امنیت و حریم خصوصی کاربران را نیز با چند تغییر افزایش داده است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که نسخه 19.0.1.2 برنامه Samsung Internet فقط برای برخی از کاربران دستگاه‌های گلکسی در دسترس است و می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده برای مشتریان بیشتری ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۱۳ آبان ۱۴۰۱

    تا نسخه ی ویندوز نزنه نمیتونه رقیب مرورگرهای مطرح بشه ...

مطالب پیشنهادی