ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ بار دیگر به اپل طعنه زد؛ این بار به دلیل عدم وجود گوشی تاشو [تماشا کنید]

در این ویدیو که روایت کوتاه آن در یک فروشگاه اپل رخ می‌دهد، سامسونگ عدم وجود گوشی تاشو در محصولات این شرکت را مسخره می‌کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که ظاهرا در آن اپل را به خاطر نداشتن یک آیفون تاشو مسخره می‌کند. ویدیوی جدید با عنوان «روی حصار» (On the Fence) منتشر شده و روایت کوتاه آن در مکانی که ظاهرا یک فروشگاه خرده‌فروشی متعلق به اپل است، ارائه می‌شود.

در این ویدیو که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، مردی را می‌بینیم که روی حصاری مشرف بر فروشگاه اپل نشسته است. سپس یکی از کارمندان فروشگاه به او می‌گوید: «هی، اون بالا چیکار می‌کنی؟ نمی‌توانی روی حصار بنشینی.» سپس مرد روی حصار به او پاسخ می‌دهد: «اما در سمت سامسونگ، آن‌ها گوشی‌های تاشو و دوربین‌های افسانه‌ای دارند.»

پس از آن، گوشی‌های تاشو نظر یکی دیگر از مشتریان اپل را به خود جلب می‌کند.

کارمند همچنین بیان می‌کند که «ما منتظر هستیم تا این دستگاه‌ها به اینجا بیایند» اما مشتری پاسخ می‌دهد «چرا؟ سامسونگ از قبل آن‌ها را دارد.» در نهایت، کارمند اپل می‌گوید: «چون ما این کار می‌کنیم. ما منتظریم.»

طعنه سامسونگ به اپل

این اولین باری نیست که غول فناوری مستقر در کره جنوبی اپل را مسخره می‌کند. در واقع این شرکت پس از هر دستگاه جدیدی از اپل که دارای قابلیت‌هایی است که سامسونگ از مدت‌ها قبل آن‌ها را به مشتریانش ارائه کرده، به شرکت تولیدکننده آیفون ضربه‌ای می‌زند. اما اخیرا تعداد این موارد افزایش یافته است. در آخرین مورد، سامسونگ عملکرد دوربین آیفون 12 پرو مکس را با گلکسی S21 اولترا به شیوه‌ای تمسخر آمیز مقایسه کرده بود.

سامسونگ در سپتامبر سال جاری میلادی از گوشی‌های تاشو جدید گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کرد. در حالی که هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که اپل برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو دارد یا خیر، اما تاکنون در گزارش‌های مختلفی به این موضوع اشاره شده است. همچنین گزارش‌هایی درباره احتمال عرضه آیپد تاشو در سال 2024 وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی