ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

MLS در اپل تی‌وی
تکنولوژی

اپل احتمالا برای بازی‌های لیگ فوتبال MLS یک شبکه تبلیغات تلویزیونی می‌سازد

بلومبرگ می‌گوید اپل می‌خواهد سازوکاری فراهم کند تا برای همه مخاطبان بازی‌های لیگ فوتبال MLS آمریکا تبلیغات به نمایش درآورد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

اپل ظاهرا به عنوان بخشی از قرارداد پخش بازی‌های لیگ فوتبال MLS آمریکا که از سال آینده میلادی آغاز می‌شود، در حال ساخت یک شبکه تبلیغاتی است. منابع آگاه می‌گویند این شرکت فعلا مشغول مذاکره با تبلیغ‌کنندگان و اسپانسرهای MLS است تا در حین بازی‌ها و برنامه‌های مربوط به آن‌ها تبلیغات نمایش دهد.

به گزارش بلومبرگ، اپل در ماه ژوئن با MLS قراردادی 10 ساله امضا کرد و قرار است از ماه فوریه سال 2023 پخش مسابقات این لیگ را از سرویس اپل تی‌وی آغاز کند. اگرچه این شرکت قصد دارد یک سرویس اشتراک ویژه برای دسترسی به بازی‌های MLS را در اختیار کاربران قرار دهد، ولی اعلام شده که گزیده‌ای از بازی‌های MLS و Leagues Cup هم به‌صورت رایگان اما محدود در دسترس کاربران اپل تی‌وی پلاس قرار داده خواهد شد.

نمایش تبلیغات برای همه مخاطبان MLS در اپل تی‌وی

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این سرویس اشتراکی جداگانه در دسترس نیست، اما همان‌طور که بلومبرگ می‌گوید اپل می‌خواهد برای همه مخاطبان MLS تبلیغات نمایش دهد. بر این اساس تفاوت خاصی میان افرادی که پکیج مخصوص MLS و سرویس عادی تی‌وی پلاس را خریداری می‌کنند و کسانی که به‌صورت رایگان گه‌گاه بخشی از این بازی‌ها را می‌بینند، وجود نخواهد داشت.

این تبلیغات احتمالا شبیه تبلیغاتی است که در حین پخش بازی‌های بیسبال در این سرویس به نمایش درمی‌آیند و نشان‌دهنده تمرکز هرچه بیشتر این کمپانی بر این حوزه است. اپل چند سالی است که تمرکز خود را روی افزایش درآمد از سرویس‌های مختلف گذاشته و این تصمیم هم احتمالا در همین راستا اتخاذ شده است.

بلومبرگ در ماه اوت گفته بود که درآمد سالانه اپل از تبلیغات به 4 میلیارد دلار رسیده و این شرکت می‌خواهد این رقم را دو برابر کند. کوپرتینویی‌ها همین حالا نمایش تبلیغات در بخش‌های جدید اپ استور را شروع کرده‌اند و این تصمیم به سایر بخش‌های آیفون هم بسط داده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی