ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی افزایش یافت

رایتل با استناد به گزارش رگولاتوری از افزایش سهم این اپراتور در سال 1401 از بازار خبر داد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۴

آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از روند رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور در سال ۱۴۰۱ حکایت دارد. رایتل در سه ماهه نخست سال جاری، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم، سه و هشت دهم درصد از سهم بازار را به دست آورده است.

بر اساس آخرین گزارش آماری ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۴۰۱ توانسته نرخ رشد قابل قبولی را در بازار اپراتورهای تلفن همراه کسب کند.

بر این اساس، رایتل برای چهارمین دوره، پس از زمستان ۹۹، بهار و تابستان ۱۴۰۰ در تابستان سال جاری نیز رشد سهم بازار صعودی را تجربه کرده است.

رایتل در توضیحات خود درباره این افزایش سهم از بازار اپراتورهای ارتباطی مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده، نشان می‌دهد برند رایتل از سوی جامعه با اقبال روبرو شده، به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان هشت صدم درصد رشد، ثبت کرده است.

رویه افزایش مشترکین رایتل از پاییز و زمستان ۹۹ آغاز و تا نیمه سال جاری همچنان رو به رشد است، به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال جاری، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و هشت دهم درصد تغییر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rezahan
    Rezahan | ۱۷ آبان ۱۴۰۱

    آشغالتر از رایتل دیگه نیست
    آنتن وا3 خودش قطع میشه
    اکثر اوقات آنتن پر نمیشه
    کیفیت اینترنت هم که افتضاااااااااااااااااااح

مطالب پیشنهادی