ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید 13 گلکسی S21 اولترا
تکنولوژی

سامسونگ شروع به انتشار اندروید 13 و One UI 5.0 برای سری گلکسی S21 کرد

مدت کوتاهی پس از انتشار اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای سری گلکسی S22، حالا سامسونگ این بروزرسانی را برای کاربران سری گلکسی S21 منتشر کرده است. سامسونگ چند وقت پیش برنامه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

مدت کوتاهی پس از انتشار اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای سری گلکسی S22، حالا سامسونگ این بروزرسانی را برای کاربران سری گلکسی S21 منتشر کرده است.

سامسونگ چند وقت پیش برنامه زمانی انتشار One UI 5.0 برای گوشی‌ها و تبلت‌هایش را منتشر کرد و گفته بود در ماه نوامبر این بروزرسانی در اختیار کاربران سری گلکسی S21 قرار می‌گیرد و حالا به وعده‌اش عمل کرده است.

شروع انتشار اندروید 13 برای سری گلکسی S21

سامسونگ پس از انتشار چندین نسخه بتا، حالا نسخه نهایی جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل را برای پرچمدارهای سال 2021 خود منتشر کرده. در حال حاضر چندین کشور اروپایی به این آپدیت دسترسی دارند و انتظار می‌رود به‌زودی کاربران در سایر کشورهای جهان هم قادر به دریافت آن باشند.

ممنوعیت واردات پرچمدار

کاربران برای دریافت این بروزرسانی مانند سایر آپدیت‌ها باید به بخش تنظیمات و بروزرسانی نرم افزار بروند و در صورتی که One UI 5.0 برای آن‌ها منتشر شده باشد، آن را دانلود و نصب کنند. این فرایند با توجه به سرعت اینترنت زمان متفاوتی از شما می‌گیرد.

سامسونگ گوشی‌ها و تبلت‌های زیادی را به اندروید 13 آپدیت خواهد کرد و نه تنها کاربران پرچمدارهای این کمپانی، بلکه صاحبان گوشی‌های میان‌رده هم این سیستم عامل را تجربه خواهند کرد.

طبق گفته کره‌ای‌ها، در ماه جاری میلادی گوشی‌های سری گلکسی S20 و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب S8 و S7 به همراه گوشی‌های میان‌رده A53 و A73 اندروید 13 را به همراه رابط کاربری One UI 5.0 دریافت می‌کنند. ماه آینده میلادی هم نوبت به محصولاتی مانند گلکسی A52s 5G می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی