ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Xiaomi
تکنولوژی

رندرهای شیائومی 13 از نمایشگر و لبه‌های تخت خبر می‌دهد

رندرهای به اشتراک گذاشته‌شده از شیائومی 13 نشان می‌دهد که این شرکت ظاهراً قصد دارد طراحی گوشی‌های نسل بعدی خود را تغییراتی دهد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

رندرهای به اشتراک گذاشته‌شده از شیائومی 13 نشان می‌دهد که این شرکت ظاهراً قصد دارد طراحی گوشی‌های نسل بعدی خود را تغییراتی دهد و موبایلی با لبه‌ها و نمایشگر تخت به بازار عرضه کند.

براساس رندرهای منتشر‌شده از سوی منابع آگاه بازار از‌جمله CompareDial و OnLeaks، شیائومی 13 با لبه‌های صاف و همچنین نمایشگر تخت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. طراحی این سری، به لطف طراحی گوشی‌های آیفون اپل، آشنا به نظر می‌رسد. همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، قسمت جلویی دستگاه دارای سطحی صاف و لبه‌های تیز است و روزنه دوربین سلفی در قسمت وسط، بالای گوشی قرار گرفته است.

Xiaomi

شیائومی 13 احتمالاً با لبه‌ها و نمایشگر تخت از راه می‌رسد

گفتنی است کناره‌های گوشی نیز طراحی صافی دارند تا دستگاه ظاهری این چنینی داشته باشد. با این وجود، برخلاف آیفون، پنل پشتی همچنان دارای انحنای جزئی در اطراف لبه‌ها است. بنابراین در دست گرفتن موبایل باید کمی راحت‌تر باشد.

Xiaomi

همان‌طور که در رندرهای به اشتراک گذاشته‌شده دیده می‌شود، طراحی ماژول دوربین نیز تغییر کرده و بروز شده است. ماژول دوربین این گوشی هوشمند در تصاویر از طراحی مربع‌شکل بهره می‌برد و ظاهراً قرار است سه لنز دوربین در سه گوشه این چهار‌ضلعی قرار گیرند.

Xiaomi ۱۳

در رندرهای فاش‌شده، ابعاد گوشی هوشمند جدید نیز به اشتراک گذاشته شده است و کاربران می‌توانند منتظر گوشی هوشمندی با ابعاد ۱۵۲.۸ در ۷۱.۵ در ۸.۳ میلی‌متر باشند. بیرون‌زدگی دوربین نیز باعث می‌شود در قسمت ماژول دوربین، موبایل جدید از ضخامت ۱۰.۳ میلی‌متری بهره ببرد.

با توجه به گزارش‌های قبلی منتشر‌شده در مورد این گوشی هوشمند، انتظار می‌رود سری جدید با آخرین نسل از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دو به بازار عرضه شود.

انتظار می‌رود شیائومی 13 در ماه جاری میلادی در دسترس کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی