ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر شیائومی 13 پرو
تکنولوژی

رندرهای شیائومی 13 پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شدند

در این رندرها یک ماژول دوربین بزرگ روی پنل پشتی پرچمدار آینده شیائومی به چشم می‌خورد که از سه ماژول دوربین میزبانی می‌کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

شیائومی احتمالاً ماه آینده میلادی از گوشی‌های سری شیائومی 13 رونمایی می‌کند و حالا رندرهای مدل پرو این خانواده به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که طراحی آن را به نمایش می‌گذارند.

این رندرها توسط یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام OnLeaks در وب‌سایت Zoutons منتشر شده‌اند که البته این وب‌سایت، بخشی از مشخصات پرچم‌دار آینده شیائومی را هم در اختیارمان قرار می‌دهد.

طراحی شیائومی 13 پرو در رندرهای جدید

طبق رندرهای جدید، با یک ماژول دوربین مربعی شکل روی پنل پشتی روبه‌رو هستیم که از سه دوربین به همراه فلاش LED میزبانی می‌کند. در حالت کلی نمی‌توانیم این ماژول را زیبا یا زشت بدانیم و تنها می‌توانیم به اندازه بزرگ آن و البته برجستگی‌اش اشاره کنیم که می‌تواند از سیستم دوربین پیشرفته این دستگاه حکایت داشته باشد.

رندر شیائومی 13 پرو

در جلوی شیائومی 13 پرو با یک نمایشگر خمیده روبه‌رو هستیم که ظاهراً 6.55 اینچی است و در مرکز بخش بالایی‌اش یک حفره به چشم می‌خورد؛ درست مانند شیائومی 12 پرو و 12S پرو.

این رندرها شامل چهار نقطه در بخش بالایی پرچم‌دار آینده شیائومی می‌شوند که یکی از آن‌ها مربوط به فرستنده اینفرارد خواهد بود و دیگری هم احتمالاً میکروفن است. با این حال هنوز نمی‌دانیم دو حفره یا نقطه دیگر دقیقاً چه کاربردی در این گوشی هوشمند خواهند داشت.

مشخصات احتمالی شیائومی 13 پرو
شیائومی 13 پرو

منبع منتشر‌کننده این رندرها ابعاد شیائومی 13 پرو را برابر 163 در 74.6 در 8.88 میلی‌متر اعلام کرده‌اند که البته در محل قرارگیری ماژول دوربین، ضخامت آن به 11.8 میلی‌متر می‌رسد. بنابراین اندازه کلی این دستگاه تفاوت چندانی با شیائومی 12 پرو ندارد.

در حال حاضر شیائومی تاریخ رونمایی از نسل بعدی پرچم‌دارهایش را اعلام نکرده است، اما انتظار داریم مانند سری شیائومی 12، اواخر ماه آینده میلادی معرفی شوند. این گوشی‌های هوشمند با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می‌رسند و احتمالاً به اولین دستگاه‌های مجهز به این چیپ پرچم‌دار تبدیل می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی