ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

رئیس رگولاتوری تغییر کرد: عباسی شاهکوه مشاور وزیر و آقامیری رئیس شد

در حالی که ریاست شاهکوه بر سازمان رگولاتوری به یک سال نرسیده بود، آقامیری جایگزین او در این سمت شد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمدامین آقامیری» به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد. «صادق عباسی شاهکوه» نیز که پیش از این عهده‌دار این سمت بود، از این پس مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌و‌کارها خواهد بود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حالی که ریاست شاهکوه بر سازمان رگولاتوری به یک سال نرسیده است، آقامیری جایگزین او در این سمت شد. دلیل جابه‌جایی او به شکل دقیقی عنوان نشده است.

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از عباسی شاهکوه، طی حکمی آقامیری را به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» منصوب کرد.

رئیس رگولاتوری

آقامیری دارای مدرک دکتری مدیریت، کارشناسی ارشد مدیریت MBA و کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف است. وی پیش از این معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات بود. بر‌اساس بیانیه وزارت ارتباطات: «بیش از 15 سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی و شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و راهبری تولید و توسعه محصولات فناورانه را در کارنامه خود دارد.» آقامیری همچنین مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بوده است.

شاهکوه مشاور وزیر ارتباطات شد

زارع‌پور همچنین در حکم دیگری عباسی شاهکوه را به عنوان مشاور خود و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌و‌کارها منصوب کرد.

شاهکوه مشاور وزیر

«صادق عباسی شاهکوه» دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «معاون فنی و امور بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات» و «رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات» از‌جمله مهم‌ترین سوابق و مسئولیت‌های وی در بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی