ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۷ پرو
تکنولوژی

گوشی‌های سری پیکسل 8 احتمالاً با تراشه مبتنی بر اگزینوس 2300 سامسونگ از راه می‌رسند

 وب‌سایت آلمانی WinFuture برخی مشخصات کلیدی گوشی‌های 2023 گوگل را به اشتراک گذاشته است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

 وب‌سایت آلمانی WinFuture برخی مشخصات کلیدی گوشی‌های ۲۰۲۳ گوگل را به اشتراک گذاشته است. سری پیکسل 8 کد نام «شیبا» و «هاسکی»، احتمالاً به تراشه مبتنی بر اگزینوس 2300 مجهز می‌شوند.

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد نسل بعدی پرچمداران گوگل منتشر شده و ظاهراً این سری شامل دو مدل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خواهد بود. اکنون وب‌سایت آلمانی WinFuture به برخی مشخصات کلیدی دستگاه‌های نسل بعدی گوگل اشاره کرده است. در نظر داشته باشید هنوز مشخص نیست اطلاعات منتشر شده از سوی این وب‌سایت تا چه اندازه صحت داشته باشد.

برخی مشخصات کلیدی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو

به نظر می‌رسد که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند گوگل یعنی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو که به ترتیب با کد نام‌های «شیبا» و «هاسکی» شناخته می‌شوند، با تراشه مبتنی بر اگزینوس 2300 رونمایی می‌شوند. پرچمداران فعلی گوگل یعنی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو نیز با کد نام‌های «پلنگ» و «یوزپلنگ» شناخته می‌شوند.

سری پیکسل 7

گزارش جدید منتشر شده در این وب‌سایت با اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در ماه آگوست مطابقت دارد. در آن مقطع زمانی گفته شده بود که سومین چیپست Tensor با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد. نسل سوم تراشه اختصاصی Tensor ظاهراً با اسم رمز «Zuma» شناخته می‌شود و از همان مودم G5300 ساخت سامسونگ مانند Tensor G2 بهره خواهد برد.

جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست، اما سامسونگ اخیراً کار روی چیپست اگزینوس 2300 را آغاز کرده که به نظر می‌رسد جانشین اگزینوس 2200 باشد.

نسل بعدی گوشی‌های گوگل احتمالا با رم 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد و با اندروید 14 به بازار عرضه می‌شوند که احتمالاً اسم رمز Upside Down Cake را یدک می‌کشد. پیکسل 8 احتمالا با نمایشگر با وضوح 2268 در 1080 پیکسل و پیکسل 8 پرو با نمایشگر با وضوح 2822 در 1344 پیکسل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. براساس گزارش‌های قبلی منتشر شده، پیکسل 8 پرو احتمالا از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک بهره خواهد برد که از نظر تئوری ظاهراً برتر از حسگر اثر انگشت نوری مورد استفاده در سری پیکسل 6 و 7 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی