ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر در یک هفته پس از خرید ایلان ماسک، بیش از 1.3 میلیون کاربر خود را از دست داد

در این گزارش آمده که پس از تصاحب ماسک، حدود 877 هزار حساب غیرفعال شده و 497 هزار حساب دیگر به حالت تعلیق درآمده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

در هفته‌ای که «ایلان ماسک» توییتر را در معامله‌ای با ارزش 44 میلیارد دلار خریداری کرد، این پلتفرم شبکه اجتماعی بیش از 1.3 میلیون کاربر خود را از دست داده است.

شرکت Bot Sentinel که عملکرد و رفتارها در توییتر را با تجزیه و تحلیل بیش از 3.1 میلیون حساب و فعالیت روزانه آنها ردیابی می‌کند، در گزارش جدیدی ادعا می‌کند که بین 27 اکتبر تا اول نوامبر، حدود 877 هزار حساب غیرفعال شده و 497 هزار حساب دیگر به حالت تعلیق درآمده است. در این گزارش قید شده که این میزان، بیش از دو برابر تعداد معمول است.

«کریستوفر بوزی»، بنیان‌گذار Bot Sentinel توضیح می‌دهد:

«ما شاهد افزایش غیرفعال کردن حساب‌ها توسط کاربران و همچنین تعلیق حساب‌های توییتر هستیم.»

بوزی ادامه داد که او و Bot Sentinel این اعداد را با بررسی نسبت کاربرانی که پس از تصدی ماسک حساب‌های خود را غیرفعال کرده یا به حالت تعلیق در آورده‌اند، محاسبه کرده‌اند و سپس این درصد را در کل پایگاه کاربران توییتر که حدود 237 میلیون «کاربر فعال روزانه قابل کسب درآمد» است، اعمال کرده‌اند.

تعداد حساب‌های غیرفعال شده توییتر پیش از خرید ایلان ماسک

کاربران توییتر

در همین رابطه، یک هفته قبل از خرید توییتر توسط ماسک، 5958 حساب کاربری غیرفعال یا تعلیق شده بوده که نشان‌دهنده افزایش بیش از 200 درصدی تعداد حساب‌های از‌دست‌رفته پس از خرید ایلان ماسک است.

بوزی توضیح می‌دهد:

«ما معتقدیم افزایش غیرفعال‌سازی‌ها به دلیل ناراحتی مردم از خرید توییتر ایلان ماسک و تصمیم به غیرفعال‌کردن حساب‌های خود نوعی نمایش این اعتراض است.»

این خبر در حالی منتشر شده که اخیراً طبق اسناد داخلی توییتر در گزارش دیگری گفته شده بود که میزان رشد کاربران با مدیریت ایلان ماسک رکورد زده است. خود ایلان ماسک نیز در توییتی نوشت: «استفاده از توییتر به بالاترین حد خود رسیده است». علاوه بر این، به عنوان یکی از اولین برنامه‌های ماسک گفته شده بود که او قصد دارد ممنوعیت دائمی کاربران را لغو کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman17
    peyman17 | ۱۹ آبان ۱۴۰۱

    دوباره برمیگردن

مطالب پیشنهادی