ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس
خودرو

تیگو 7 پلاس فیس لیفت 550 میلیون تومان قیمت خورد

خودروی تیگو ۷ پلاس ماه گذشته به صورت پیش‌فروش در دسترس مشتریان چینی قرار گرفت و بالاخره در ۷ نوامبر به طور رسمی روانه بازار شد. فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس در محدوده ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

خودروی تیگو ۷ پلاس ماه گذشته به‌صورت پیش‌فروش در دسترس مشتریان چینی قرار گرفت و بالاخره در ۷ نوامبر به‌طور رسمی روانه بازار شد. فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس در محدوده قیمت 550 میلیون تومان (۴۹۷ الی ۶۰۴ میلیون تومان) (۱۳.۸ الی ۱۶.۹ هزار دلار) به فروش می‌رسد.

فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس

تیگوی جدید دارای ۴.۵ متر طول، ۱.۸۲۶ متر عرض و ۱.۶۹۵ متر ارتفاع بوده و فاصله بین محورهای آن به ۲.۶۷ متر می‌رسد. در مقایسه با مدل قبلی، عرض خودروی جدید ۲۰ میلی‌متر بیشتر و ارتفاع آن ۵۰ میلی‌متر کمتر شده و بدین ترتیب، این شاسی‌بلند ظاهر محکم‌تری به خود گرفته است.

فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس

علاوه بر ابعاد، تغییراتی نیز در ظاهر خودرو به وجود آمده است. مثلاً جلو‌پنجره بزرگ حالت چند‌ضلعی به خود گرفته و با نوارهای کرومی تزیین شده است و لوگوی معروف چری در وسط آن مشاهده می‌شود. طراحی متفاوت چراغ‌های عقب، اسپویلر برجسته و خروجی اگزوز با روکش کروم حس اسپرت‌بودن را به خودرو بخشیده است.

فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس

همچنین در نمای جانبی، گلگیرهای جلو و عقب کمی عریض‌تر شده‌اند و رنگ مشکی ستون D باعث شده سقف جلوه معلق به خود بگیرد. رینگ‌های ۱۹ اینچی پنج‌پره نیز از دیگر بروزرسانی‌های انجام‌شده روی فیس لیفت جدید به حساب می‌آید که ظاهر اسپرت و جوان‌پسند را تقویت کرده است.

فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس

درون کابین فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس نیز نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده و به واسطه تریم دورنگ مشکی و قرمز و نیز قطعات مختلف کرومی لوکس‌تر شده است. در مقابل راننده دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی جاسازی شده که یکی از آن‌ها برای نمایش اطلاعات حیاتی خودرو و دیگری به‌عنوان بخشی از سیستم اطلاعات سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرمان نیز حالت D-Cut داشته و شامل دکمه‌های کنترلی می‌شود.

فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس

چری تیگو ۷ پلاس جدید در زیر کاپوت به موتور ۱.۶ لیتری با فناوری TGDI مجهز بوده که به گیربکس ۷ سرعته دو‌کلاچه متصل است. قدرت پیشرانه به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد.

فیس لیفت جدید چری تیگو ۷ پلاس

این خودرو دارای امکانات و تجهیزات مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به شش کیسه هوا، سنسورهای سنجش کیفیت هوا (AQS)، سیستم کمک‌راننده L2+ با کروز انطباق‌پذیر، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار خروج از لاین، سانروف پانوراما، سیستم صوتی سفارشی Sony و... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی