ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

ایلان ماسک: توییتر بلو احتمالاً هفته آینده دوباره در دسترس قرار می‌گیرد

جنجال‌های حساب‌های جعلی توییتر باعث توقف ثبت‌نام کاربران در توییتر بلو شد، اما حالا ایلان ماسک می‌گوید به‌زودی این سرویس در دسترس قرار می‌گیرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۸

در پی مشکلاتی که سرویس 8 دلاری توییتر بلو و تیک آبی آن در پی داشت، این شبکه اجتماعی تصمیم به توقف ثبت‌نام کاربران جدید گرفت. اما حالا مالک جدید توییتر، ایلان ماسک می‌گوید احتمالاً توییتر بلو هفته آینده دوباره در دسترس قرار می‌گیرد.

سرویس جدید توییتر بلو باعث شده حساب‌های زیادی هویت برندها و افراد مشهور را جعل کنند. به همین دلیل توییتر اخیراً ثبت نام کاربران جدید در آن را متوقف کرده است. حالا ایلان ماسک، مدیرعامل جدید این شرکت در توییتی گفته است که توییتر بلو احتمالاً در پایان هفته آینده میلادی کار خود را دوباره آغاز خواهد کرد.

تیک آبی توییتر در گذشته با انجام برخی مراحل راستی‌آزمایی، به حساب‌های افراد شناخته‌شده و معتبری مانند سیاستمداران، روزنامه‌نگاران و سایر شخصیت‌های عمومی تعلق می‌گرفت. اما ماسک در سرویس جدید توییتر بلو کاری کرد که هر کاربری با پرداخت ماهانه 8 دلار، بتواند این نشان را دریافت کند. اواخر هفته گذشته این قابلیت تنها در دسترس کاربران iOS قرار گرفته بود.

Twitter Blue

با این حال چندین کاربر روز جمعه اعلام کرده بودند که گزینه دریافت اشتراک جدید، برای آن‌ها ناپدید شده و همچنین یک منبع، چنین چیزی را به رویترز تأیید کرده بود. حالا ایلان ماسک در پاسخ به کاربری که سؤال کرده بود: «سرویس توییتر بلو چه زمانی دوباره در دسترس قرار می‌گیرد؟» پاسخ داد: «احتمالاً آخر هفته آینده.»

افزایش حساب‌های جعلی توییتر

یکی از مشکلات دیرینه ماسک با توییتر، تعداد حساب‌های جعلی و اسپم این شبکه اجتماعی بوده است. با این حال، سرویس جدید توییتر بلو که پس از تصاحب شرکت توسط ماسک معرفی شد، افزایش این دسته از کاربران را در پی داشت و حتی در این بین، حساب‌های غیررسمی و جعلی برای خود ایلان ماسک نیز ساخته شد.

به همین دلیل، ماسک در یکی از توییت‌های خود اعلام کرد که در آینده، حساب‌هایی که هویت دیگری را جعل می‌کنند، باید در بیوگرافی و نام خود از واژه «Parody» استفاده کنند. علاوه بر این، او از اضافه‌شدن یک زیرنویس «Parody» نیز خبر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی