ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی: MIUI 14 کارآمدترین رابط کاربری مبتنی بر اندروید خواهد بود

یکی از مدیران شیائومی در کنار رونمایی از لوگوی MIUI 14، مدعی شده با سبک‌ترین رابط کاربری دنیای موبایل روبه‌رو خواهیم شد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

به گفته یکی از مدیران شیائومی که مسئولیت نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند این کمپانی را برعهده دارد، MIUI 14 ساده‌ترین و سبک‌ترین رابط کاربری مبتنی بر اندروید خواهد بود. علاوه بر این، لوگوی رابط کاربری بعدی شیائومی هم به نمایش گذاشته شده است.

شیائومی پیش از انتشار MIUI 14، شروع به تبلیغ این رابط کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو کرده است. در حالی که هنوز این رابط کاربری منتشر نشده، چینی‌ها به مدیران خود اجازه داده‌اند که درباره آن صحبت کنند.

MIUI 14 سبک‌ترین رابط کاربری موبایل خواهد بود

یکی از مدیران شیائومی به نام «جین فن» مدعی شده که MIUI 14 ساده‌ترین و سبک‌ترین رابط کاربری در دنیای موبایل خواهد بود. با توجه به این گفته، باید منتظر حذف بسیاری از برنامه‌های پیش‌فرض از این رابط کاربری باشیم.

در حال حاضر در MIUI 13، اپ‌های بلااستفاده زیادی وجود دارند که البته کاربران قادر به حذف آن‌ها هستند. البته تعداد و نوع اپ‌ها در نسخه مخصوص چین و بازار جهانی MIUI متفاوت است، بنابراین نمی‌دانیم فن به کدام نسخه اشاره کرده است.

رابط کاربری MIUI 14

در کنار اینکه فن مدعی شده با سبک‌ترین رابط کاربری بازار روبه‌رو می‌شویم، با توجه به انتخاب یک عدد بالاتر نسبت به نسخه کنونی، انتظار داریم با قابلیت‌های جدیدی روبه‌رو شویم. البته در حالت کلی، باید کمی با دیده تردید به ادعای فن نگاه کرد.

شیائومی نزدیک به یکسال پیش از بهبود عملکرد چشمگیر MIUI 12.5 نسبت به MIUI 12 خبر داد، اما در واقعیت با تغییرات انقلابی در عملکرد روبه‌رو نشدیم. بنابراین شاید ادعای اخیر هم چندان دقیق نباشد.

انتظار داریم شیائومی در هفته‌های پیش رو و قبل از پایان 2022، از نسل بعدی پرچمدارهایش رونمایی کند؛ گوشی‌هایی که تحت سری شیائومی 13 یا 14 از راه می‌رسند. این محصولات که از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 بهره خواهند برد، احتمالاً اوایل 2023 در بازار جهانی عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid ghanbari 4824
    omid ghanbari 4824 | ۱ آذر ۱۴۰۱

    امیدوارم،البته ک خودم الان ۱۲x دارم میوآی۱۳ روش نصبه واقعا عالیه بدون ذره ای لگ و تاخیر و مصرف باطری بهینه بطوریکه شب ساعت۱۱ تا ۹ صبح ۳ درصد کم میشه تو حالت استندبای با نت روشن هم از ۸۵ تا ۲۰ حدودا ۸ ساعت اسکرین میده ک با این پردازنده و صفحه نمایش و باطری ۴۵۰۰ واقعا خوبه و این نشون میده رابط بهینه هست،امیدوارم بازم بهتر بشه...

مطالب پیشنهادی