ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن جام جهانی
تکنولوژی

جعبه ابزار: معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برای پیگیری مسابقات جام جهانی 2022

در جعبه ابزار این هفته به سراغ معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برای دنبال کردن نتایج و اخبار مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رفته‌ایم.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

با شروع جام جهانی 2022 قطر، شاید وقت کافی برای مشاهده تمام بازی‌ها نداشته باشید اما بخواهید به جدیدترین اخبار، نتایج مسابقات و همچنین خلاصه‌ای از بازی‌ها دسترسی پیدا کنید. برای این کار می‌توانید به سراغ اپلیکیشن های جام جهانی بروید و ما در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار های جام جهانی می‌پردازیم.



۱. اپلیکیشن جام جهانی OneFootball

برنامه OneFootball یکی از عناوین قدیمی در دنیای فوتبال است که به‌عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های جام جهانی هم شناخته می‌شود. اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۸ منتشر شده و امروزه به یکی از راهکارهای اصلی برای دنبال‌کردن مسابقات و مشاهده نتایج تبدیل شده است.

اپلیکیشن جام جهانی

از جمله امکانات اپلیکیشن OneFootball می‌توان به آنالیز جزئی تیم ملی هر کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد. ترکیب تیم‌ها، مصدومین، تاکتیک‌ها و... هم در آن قابل مشاهده هستند. این اپ از یک سرویس استریم داخلی بازی‌های فوتبال هم بهره می‌برد؛ اما تنها محدود به کشورهای انگلستان و ایالات متحده است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی از قابلیت گفته شده در داخل کشور هم استفاده کنند.

دانلود رایگان برنامه OneFootball برای اندروید و iOS

OneFootball - Soccer Scores
ورزشی

OneFootball - Soccer Scores

سازنده: Onefootball GmbH قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: ورزشی
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۴۱ و ۲۴۶ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۲. برنامه FotMob

اپلیکیشن FotMob یکی دیگر از نام‌های آشنا در میان علاقه‌مندان به دنیای فوتبال است که از سال ۲۰۱۳ در دسترس قرار دارد و گزینه جدیدتری در مقایسه با OneFootball محسوب می‌شود. با این حال تجربه کمتر موجب نشده است تا عملکرد آن تفاوت چندانی با رقبای مطرح خود داشته باشد و توانسته است تعداد دانلود چشمگیر در کنار امتیاز تحسین‌برانگیز را از سوی کاربران دریافت کند.

اپلیکیشن جام جهانی

پس از ساخت حساب کاربری و ثبت‌نام در برنامه FotMob می‌توانید با انتخاب تیم مورد علاقه خود، آخرین اخبار شامل مصدومیت‌ها، ترکیب، شایعات نقل و انتقالات و... را دریافت کنید. سایر موارد قابل انتظار مثل نتایج لحظه‌ای بازی‌ها هم از طریق نوتیفیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که این اپ به ویجت‌های اختصاصی برای اندروید هم مجهز شده است که می‌توان جداول گروه‌های جام جهانی را از طریق آن‌ها به‌راحتی روی هوم اسکرین مشاهده کرد.

دانلود رایگان برنامه FotMob برای اندروید و iOS

FotMob - Soccer Live Scores
ورزشی

FotMob - Soccer Live Scores

سازنده: FotMob AS قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: ورزشی
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۹ و ۶۶ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۳. برنامه فیفا پلاس (+FIFA)

اگرچه نمی‌توان لقب بهترین اپلیکیشن جام جهانی را به برنامه فیفا پلاس داد، اما گزینه مناسبی برای دنبال‌کردن اخبار رسمی و دسترسی آسان به نتایج بازی‌ها به شمار می‌رود. همچنین اخبار منتشر‌شده در آن کاملاً معتبر هستند و معمولاً پیش از انتشار توسط چندین منبع مختلف به تأیید می‌رسند. برخی اطلاعات جالب هم درباره تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درون این عنوان یافت می‌شود.

اپلیکیشن جام جهانی

از دیگر قابلیت‌های جذاب اپلیکیشن فیفا پلاس می‌توان به مستندهای فوتبالی اشاره کرد که حول زندگی ستاره‌های دنیای فوتبال یا تیم‌های بزرگ ساخته شده‌اند. دسترسی به مهم‌ترین صحنه‌های دوره‌های قبلی جام جهانی هم امکان‌پذیر شده است. اگر می‌خواهید آشنایی بیشتری با این اپ داشته باشید، می‌توانید به معرفی و بررسی فیفا پلاس توسط دیجیاتو مراجعه کنید.

دانلود رایگان برنامه فیفا پلاس برای اندروید و iOS

FIFA+ | Your Home for Football
ورزشی

FIFA+ | Your Home for Football

سازنده: FIFA قیمت: رایگان دسته بندی: ورزشی
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۶۷ و ۳۶۴ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۴. اپلیکیشن جام جهانی AiScore

برنامه AiScore برخلاف سایر اپلیکیشن‌های جام جهانی، به‌طور تخصصی روی حوزه فوتبال تمرکز ندارد و سعی می‌کند نتایج و اخبار اغلب رشته‌های ورزشی را پوشش دهد. با این حال دسترسی به نتایج مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آن بسیار آسان است و این روزها تمرکز ویژه‌ای روی بازی‌ها دارد. همچنین کاربران می‌توانند تیم مورد‌علاقه خود را انتخاب کنند تا آسان‌تر و سریع‌تر بتوانند به اخبار مرتبط با آن دست یابند.

اپلیکیشن جام جهانی

اپلیکیشن AiScore حدود ۲۶۰۰ رویداد و ۳۷ هزار تیم فوتبالی را در سراسر جهان تحت پوشش خبری قرار می‌دهد. تقویم داخلی اپ، دسترسی به بازی‌های آتی را بسیار آسان کرده است و کاربران در هر لحظه به لطف نوتیفیکیشن‌ها قادر خواهند بود تا نتایج بازی‌ها را مشاهده نمایند. با این حال عنوان گفته‌شده امکانات تخصصی کمتری در زمینه فوتبال در مقایسه با اپ‌های قبلی ارائه می‌کند.

دانلود رایگان برنامه AiScore برای اندروید و iOS

AiScore - Live Sports Scores
ورزشی

AiScore - Live Sports Scores

سازنده: ALLSPORTS TECHNOLOGY PTE. LTD. قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: ورزشی
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۲ و ۱۰۸ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۵. برنامه LiveScore

اگر به‌دنبال یک اپلیکیشن جام جهانی با اطلاعات دقیق و عمیق در کنار پوشش گسترده اخبار هستید، برنامه LiveScore می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. آپدیت لحظه‌ای نتایج و وقایع، نمایش دقیق آمار بازی‌ها و تفسیر دقیقه به دقیقه مسابقات از مهم‌ترین امکانات این عنوان هستند که موجب شده‌اند تا به گزینه مطلوبی برای خوره‌های فوتبال تبدیل شود.

اپلیکیشن جام جهانی

اپلیکیشن LiveScore در کنار فوتبال، برخی دیگر از ورزش‌های محبوب مثل هاکی و کریکت را هم پشتیبانی می‌کند. بررسی بازی‌ها پس از اتمام مسابقه، اخبار نقل و انتقالات و نمایش ترکیب چندین ساعت قبل از شروع مسابقه، از دیگر قابلیت‌های این اپ هستند.

دانلود رایگان برنامه LiveScore برای اندروید و iOS

LiveScore: Live Sports Scores
ورزشی

LiveScore: Live Sports Scores

سازنده: LiveScore Limited قیمت: رایگان دسته بندی: ورزشی
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۴۴ و ۲۱۵ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۶. اپلیکیشن جام جهانی BeSoccer

برنامه BeSoccer به شکل تخصصی روی فوتبال و اتفاقات مرتبط با آن تمرکز دارد و به همین دلیل در لیست بهترین اپلیکیشن‌های جام جهانی قرار گرفته است. نمایش هایلایت‌ها و آپدیت بازی‌ها از مهم‌ترین قابلیت‌های آن است که به‌طور کامل برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز اعمال می‌شود.

اپلیکیشن جام جهانی

کاربران می‌توانند درون اپلیکیشن BeSoccer به شخصی‌سازی محتوا با انتخاب تیم‌های محبوب خود اقدام کنند. با این کار می‌توانید به‌طور لحظه‌ای از کارت‌های زرد و قرمز، مصدومیت یا تعویض‌ها با خبر شوید. همچنین جامعه کاربری درون برنامه امکان تبادل نظر و بحث با هم را نیز دارند.

دانلود رایگان برنامه BeSoccer برای اندروید و iOS

BeSoccer - Soccer Live Score
ورزشی

BeSoccer - Soccer Live Score

سازنده: BeSoccer Apps قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: ورزشی
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۰ و ۷۱ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۷. برنامه 365Scores

اپلیکیشن 365Scores برای پوشش جهانی اخبار و نتایج ورزشی طراحی شده است و قابل حدس است که توجه ویژه‌ای هم به رقابت‌های ۲۰۲۲ قطر داشته باشد. آمار جزئی و دقیق، نتایج زنده، جداول گروه‌ها و... از جمله ویژگی‌های آن هستند که در قالب رابط کاربری ساده و چشم‌نواز پیش روی کاربران قرار می‌گیرند.

اپلیکیشن جام جهانی

از ویژگی‌های جالب برنامه 365Scores می‌تواند به دنبال کردن عملکرد یک تیم خاص اشاره کرد که با انتخاب تیم مورد‌علاقه از سوی کاربر تنظیم می‌شود. همچنین ارسال نوتیفیکیشن‌های فوق‌سریع از وقایع بازی‌ها هم در میان مزیت‌های این اپ قرار می‌گیرد.

دانلود رایگان برنامه 365Scores برای اندروید و iOS

365Scores: Live Scores & News
ورزشی

365Scores: Live Scores & News

سازنده: 365Scores LTD قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: ورزشی
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۳ و ۱۱۷ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۸. برنامه SofaScore Live Score

اپلیکیشن جام جهانی

مزیت SofaScore در این است که فقط محدود به فوتبال نیست؛ با این اپ می‌توانید نتایج زنده ورزش‌های دیگری مثل بسکتبال، تنیس، فرمول یک، موتو جی پی، نسکار، والیبال، فوتسال و چندین ورزش دیگر را هم دنبال کنید.

اما برای ایام جام جهانی، طبیعتاً برای فوتبال به سراغ این اپلیکیشن خواهید رفت. خوشبختانه SofaScore با امکانات خوبش شما را ناامید نمی‌کند؛ نتایج زنده بازی‌ها، نمایش ترکیب تیم‌ها و آمار و ارقام بازی و حتی آمار هر بازیکن به تفکیک از جمله امکانات خوبی هستند که با این اپلیکیشن به آن‌ها دسترسی دارید.

SofaScore برای اپل واچ و Android Wear هم بهینه‌سازی شده تا از این طریق سریع‌تر و راحت‌تر در جریان اخبار بازی‌ها قرار بگیرید. هر‌چند نوتیفیکیشن‌های آنی به‌قدر کافی سریع هستند که از اتفاقات مهم عقب نیفتید.

 SofaScore Live Score

SofaScore Live Score

سازنده: SofaScore قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 100 / 17 مگابایت زبان:

۹. برنامه فوتبالی

طرفدار کدام تیم هستید؟ آلمان، اسپانیا، برزیل، ایران؟ اولین اقدامی که در بدو ورود به فوتبالی انجام می‌دهید، انتخاب تیم‌های مورد علاقه‌تان است تا اپلیکیشن اخبار و حواشی آن‌ها را بالاتر از سایر تیم‌ها برایتان به نمایش بگذارد.

فوتبالی به‌خوبی از نمونه‌های خارجی الگوبرداری کرده تا برای کاربر ایرانی اپلیکیشن کاملی تدارک ببیند. انصافاً تیم سازنده در این کار موفق بوده و به‌خاطر همین با بیش از پانصد هزار دانلود، همچنان پنج ستاره کامل در کافه بازار را برای خود حفظ کرده است.

اپلیکیشن جام جهانی

اطلاع‌رسانی زنده نتایج تیم‌های محبوب (با نوتیفیکیشن آنی)، زمان‌بندی پخش تلویزیونی، نمایش اطلاعات بازی و بازیکنان، اخبار مسابقات و البته تالار گفتگوی داخلی برای بحث و کل‌کل به زبان فارسی هم از دیگر امکانات جذابی هستند که با فوتبالی به دست خواهید آورد.

فوتبالی

فوتبالی

سازنده: آدران قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:

به غیر از اپلیکیشن‌های نمایش نتایج زنده و تفسیر بازی‌ها، اپ‌های خوب دیگری هم هستند که جام جهانی را به‌طور زنده پخش می‌کنند که هفته آینده و در مطلبی مجزا به بهترین‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.

اما نظرتان راجع به اپلیکیشن‌های بالا چیست؟ کدام را بیشتر می‌پسندید و فکر می‌کنید چه اپلیکیشنی هم از جنبه پوشش اخبار و هم تفسیر بازی‌ها عملکرد بهتری از خودش نشان می‌دهد؟ با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول درباره اپلیکیشن‌های جام جهانی

بهترین اپلیکیشن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کدام است؟

برنامه‌های FotMob و OneFootball از بهترین گزینه‌ها برای دنبال کردن اخبار و وقایع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

اپلیکیشن رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چیست؟

اپلیکیشن فیفا پلاس، به‌عنوان اپلیکیشن رسمی جام جهانی به پوشش اخبار مرتبط با مسابقات می‌پردازد.

این مطلب توسط «امین بیگ‌زاده» نوشته شده و در تاریخ 2 آذر 1401 توسط «امیر امام جمعه» بروزرسانی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Mreza Mahdavi
    Mreza Mahdavi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    بهترین fotmob چند ساله دارن

  • مهدی
    مهدی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    Fotmob بهترینه

  • shaaaaah
    shaaaaah | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    طرفداری هم خوبه(نتایج طرفداری)و اخبارش

  • Abbas Vahidi
    Abbas Vahidi | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    نتایج طرفداری هم خوبه تو کافه بازار هست

  • amir
    amir | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    من نتایج زنده ورزشی رو دارم عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی