ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

منچستر یونایتد
تکنولوژی

اپل ظاهراً علاقه‌ای به خرید باشگاه فوتبال منچستر یونایتد ندارد

در حالی که گفته می‌شد اپل با قیمت 7 میلیارد دلار قصد دارد منچستر یونایتد را بخرد، در گزارش جدیدی این ادعا رد شده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰

به گفته یک منبع آگاه و آشنا به موضوع، اپل سازنده گوشی‌های آیفون که با ارزش بازار 2.40 تریلیون دلار، باارزش‌ترین شرکت جهان محسوب می‌شود، در حال حاضر قصد خرید باشگاه بزرگ و معتبر منچستر یونایتد در لیگ برتر فوتبال انگلستان را ندارد.

خرید منچستر یونایتد با قیمت 7 میلیارد دلار

نشریه انگلیسی «دیلی استار» اخیرا در گزارشی ادعا کرده بود که اپل علاقه خود نسبت به خرید باشگاه منچستر یونایتد با قیمت حدود 7 میلیارد دلار را نشان داده است. با این حال، منبع وب‌سایت macrumors با آگاهی کامل ادعا کرده که این گزارش نادرست است.

مالکیت اکثریت باشگاه منچستر یونایتد را از سال 2005 خانواده گلیزر در اختیار دارد. با این حال، این باشگاه اخیراً اعلام کرده بود که هیئت‌مدیره آن قصد دارد «گزینه‌های استراتژیک» دیگر از جمله فروش احتمالی باشگاه را بررسی کند. همچنین این خبر دقیقاً در همان روزی منتشر شده بود که منچستر یونایتد اعلام کرد، «کریستیانو رونالدو» ابرستاره فوتبال جهان از این تیم جدا خواهد شد.

منچستریونایتد

در حالی که اپل هیچ برنامه‌ای برای خرید منچستر یونایتد ندارد، غول کوپرتینویی همیشه به دنبال تولید محتوای ورزشی بوده است. این شرکت با لیگ برتر بیسبال آمریکا (MLB) همکاری کرده تا در طول فصل عادی سال 2022 یک برنامه هفتگی به نام Friday Night Baseball در اپل تی‌وی پلاس پخش کند و همچنین ارائه‌دهنده انحصاری بازی‌های MLS (لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا) برای 10 سال آینده خواهد بود.

دیلی استار در گزارش خود ادعا کرده که «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، فرصت‌هایی را که می‌تواند مالکیت یونایتد توسط این شرکت را فراهم کند، بررسی می‌کند و مذاکراتی را با بانک‌هایی مانند The Raine Group که بر این معامله می‌توانند نظارت داشته باشند، ترتیب خواهد داد. همچنین گفته شده که بخشی از برنامه کوک می‌تواند شامل ساخت یک استادیوم جدید و پیشرفته باشد که بهترین استادیوم جهان نیز محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی