ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی 13
تکنولوژی

رندر جدید و مشخصات شیائومی 13 افشا شد؛ پرچمداری با بدنه چرمی

شیائومی 13 احتمالاً در نسخه‌ای با بدنه چرمی و با طراحی متفاوت ماژول دوربین ماه آینده میلادی در چین معرفی می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شیائومی خودش را برای معرفی گوشی‌های سری شیائومی 13 در چین در ماه آینده میلادی آماده می‌کند. حالا رندری از نسخه استاندارد این خانواده به اینترنت راه پیدا کرده است که طراحی متفاوت ماژول دوربین و همچنین پنل پشتی چرمی‌اش را نشان می‌دهد. همچنین شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ هم رؤیت شده است.

تا به امروز شاهد انتشار چندین رندر از پرچمدار آینده شیائومی بوده‌ایم، اما این اولین‌باری است که این دستگاه با پنل پشتی چرمی به نمایش گذاشته می‌شود. طبق این رندر، ماژول دوربین شیائومی 13 سفید رنگ است و روی آن عبارت «لایکا» قرار گرفته، اما در اطراف ماژول، چرم قهوه‌ای رنگ به چشم می‌خورد.

رندر شیائومی 13

با وجود بدن چرمی، انتظار نداریم با چرم طبیعی روبه‌رو باشیم و احتمالاً مانند برندهای دیگری مثل هواوی که در گذشته به سراغ چرم مصنوعی رفته‌اند، شیائومی هم دست به چنین کاری می‌زند. این رندر همچنین دکمه‌های فلزی پیوسته تنظیم صدا و پاور را به تصویر می‌کشد.

شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ

در کنار این رندر، پرچمدار آینده شیائومی با شماره مدل 2211133C در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده که بخشی از مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق این بنچمارک، گوشی شیائومی به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شود.

شیائومی 13 گیک‌بنچ

شیائومی 13 در این بنچمارک به اندروید 13 و 12 گیگابایت رم مجهز شده و توانسته در بخش تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز 1497 و 5089 را کسب کند.

طبق سایر شایعات، پرچمدار آینده شیائومی به نمایشگر 6.2 اینچی امولد با رزولوشن 2K و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود. این گوشی همچنین احتمالاً دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی از سری IMX8 خواهد داشت. در‌نهایت باید منتظر پشتیبانی این دستگاه از شارژ سریع 120 واتی باشیم.

شیائومی احتمالاً در ماه دسامبر از گوشی‌های سری 13 در بازار چین رونمایی می‌کند و اوایل سال آینده میلادی باید منتظر معرفی آن‌ها برای بازار جهانی باشیم. این احتمال وجود دارد که پرچمداران آینده شیائومی با نام شیائومی 14 از راه برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی