ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گسترش فعالیت خودرو 45 در شهرهای کشور؛ نبردی استارتاپی با کلاهبرداران بازار خودرو

خبرنگاران با بازدید از شعبه اصفهان خودرو 45 با روند کاری مجموعه بیشتر آشنا شدند

متین نصیری
نوشته شده توسط متین نصیری | ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۵

شرکت استارتاپی خودرو 45 که در زمینه تسهیل معامله خودروهای دست دوم در بازار ایران فعالیت می کند، در تازه ترین اقدام تصمیم به افزایش تعداد نمایندگی های خدماتی و کارشناسی خود در شهرهای مختلف کشور گرفته است و به همین منظور نیز بازدیدی را برای خبرنگاران از شعبه شهر اصفهان این شرکت ترتیب داده است.

نگار میر کریمی، مدیر روابط عمومی مجموعه، در این باره گفت: «ما هم اکنون در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، آمل، بابل، ساری، گرگان و اردبیل شعب فعال داریم و برای گسترش شعبه‌هایمان در شهرهای مختلف ایران برنامه داریم. همچنین از تمام کسانی که توانایی همکاری با مجموعه خودرو 45 را دارند، دعوت می‌کنیم تا پس از مذاکره با مدیران شرکت فرانچایز و نمایندگی ما را دریافت کنند.»

اخیرا در بازدید خبرنگاران از شعبه اصفهان خودرو 45 روند پذیرش و کارشناسی یک خودرو مورد ارزیابی قرار گرفت. کارشناسی اشتباه و گاها تبانی کارشناسان متفرقه و بی‌نام و نشان از مشکلاتی است که معاملات خودرو را تهدید می‌کند و به همین علت مجموعه خودرو 45 قصد دارد برای مقابله با آن شعب خود را در سراسر کشور افزایش دهد.

شعبه اصفهان خودرو 45

اسماعیل عیدی، مدیر شعب شهرستان با اشاره به فرآیند کارشناسی و مزایده می‌گوید: «همکاران ما پس از ثبت مشخصات فروشنده در وب‌سایت، ظرف مدت زمان کمی با او تماس می‌گیرند. سپس زمانی را برای کارشناسی در شعبه تعیین می‌کنند. خودرو در بخش‌های فنی، رنگ و بدنه تحت کارشناسی قرار می‌گیرد و گزارش آن به فروشنده داده می‌شود. نهایتا در یک بازه 45 دقیقه‌ای کارشناسی و مزایده اتفاق می‌افتد. خریداران بالاترین پیشنهاد را ثبت می‌کنند و فروشنده پس از تایید، خودرو را به ما واگذار می‌کند.»

او با اشاره به اینکه خودرو 45 به نوعی تسهیل و تضمین کننده خرید و فروش خودرو است، می‌افزاید: «طبق آمار‌های قوه قضاییه، در سال 1400 بیش از 500 هزار شکایت کلاهبرداری در معاملات بازار خودرو ثبت شده است. ما در رزومه چهار ساله خود شکایتی نداشتیم؛ چراکه تمامی مراحل را با دقت جلو می‌بریم و موارد را بررسی می‌کنیم. ما به فروشنده ضمانت می‌دهیم که خودرو را به بهترین نحو ممکن به فروش برسانیم اما این ضمانت یک طرفه نیست. ما نسبت به خریدار هم مسئولیت داریم؛ زیرا خریدار خودرو را به صورت فیزیکی نمی‌بیند و می‌بایست به گزارش کارشناسی ما اعتماد کند.»

شعبه اصفهان خودرو 45

به گفته عیدی: «اپلیکیشن خودرو 45 می‌تواند خودروهای تحت کارشناسی و مزایده را در این برنامه نشان دهد. با کشف قیمت بر اساس قیمت روز خودرو و سپس تایید فروشنده، او فقط یک بار دیگر به دفترخانه برای تنظیم وکالتنامه مراجعه و در مدت زمان کوتاهی وجه خودرو را دریافت می‌کند. در شرایطی که قیمت خودرو افزایش داشته و به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده، امنیت معامله اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. خودرو 45 با این کار می‌خواهد امنیت معامله را برای خریدار و فروشنده تا حد امکان افزایش دهد و خیال آن‌ها را از مشکلات معامله راحت کند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت استارتاپی خودرو45 می توانید به این گزارش دیجیاتو مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی