ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تعمیر محصولات سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً یک اپ برای کمک به تعمیر دستگاه‌ها توسط کاربران منتشر می‌کند

سامسونگ به‌تازگی نشان تجاری جدیدی را ثبت کرده که احتمالاً از عرضه یک اپلیکیشن جدید برای کمک به تعمیر دستگاه‌ها توسط کاربران خبر می‌دهد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی اپلیکیشن جدیدی است که احتمالاً به کاربران کمک خواهد کرد تا خودشان دستگاه‌هایشان را تعمیر کنند. این شرکت اخیراً نشان تجاری Self Repair Assistant را در آمریکا ثبت و حتی لوگوی این اپلیکیشن را طراحی کرده است.

با توجه به اطلاعاتی که در اداره پتنت و نشان تجاری ایالات متحده ثبت شده است، اپلیکیشن Self Repair Assistant به‌عنوان برنامه‌ای طراحی شده که امکان نصب قطعات و تعمیر گوشی‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و ایربادها را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن دسترسی به مشاوره و خدماتی اطلاعاتی مربوط به امور تعمیراتی دستگاه‌های مختلف سامسونگ را ممکن خواهد کرد.

به عبارت دیگر، سامسونگ احتمالاً به‌زودی یک اپ منتشر خواهد کرد که به کاربر کمک می‌کند تا اگر بخواهد خودش دستگاه را تعمیر کند، به اطلاعات کافی برای انجام این کار دسترسی یابد. این شرکت تابستان امسال از برنامه‌ای برای تعمیر محصولات توسط خود کاربران پرده برداشت که اجازه می‌داد کاربران آمریکایی بتوانند به قطعات و ابزارهای لازم برای تعمیر دستگاه‌هایشان دسترسی داشته باشند.

آیکن Self Repair Assistant

این برنامه با همکاری iFixit راه‌اندازی شد و این شرکت مسئول ارائه قطعات، ابزارها و دستورالعمل‌های لازم برای تعمیرات بود. حالا به نظر می‌رسد که اپ Self Repair Assistant می‌تواند جایگزینی برای مراجعه به وب‌سایت iFixit باشد و راحت‌تر راهنماهای لازم را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ اپ کمکی برای تعمیر دستگاه‌ها منتشر می‌کند؟

برنامه Self Repair سامسونگ از زمان راه‌اندازی تاکنون فقط سری گلکسی S20، گلکسی S21 و گلکسی تب +S7 را تحت پوشش قرار داده است. حالا می‌توانیم امیدوار باشیم که در زمان عرضه این اپلیکیشن شرایط کمی بهتر شود و دستگاه‌های بیشتری تحت پوشش این سرویس قرار بگیرند.

البته نباید فراموش کرد که وجود این نشان تجاری نمی‌تواند متضمن عرضه این اپلیکیشن باشد. با این حال، دور از ذهن نیست که سامسونگ در آینده چنین نرم‌افزاری را در اختیار کاربران خود بگذارد و مانور بیشتری روی توانمندسازی کاربران برای تعمیر دستگاه‌ها بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی