ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14 پرو مکس نمایشگر خمیده
تکنولوژی

یک مهندس گوشی آیفون 14 پرو مکس را به نمایشگر خمیده مجهز کرد [تماشا کنید]

یک کاربر با انتشار ویدیویی در توییتر، از ساخت آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر خمیده مشابه گوشی‌های سامسونگ خبر داده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

برخلاف گوشی‌های سامسونگ، اپل هنوز به سراغ نمایشگرهای خمیده و تاشو نرفته، اما این موضوع مانع از خلق آیفون‌های مجهز به این پنل‌ها نشده است. پس از آیفون تاشو، حالا یک مهندس تصمیم گرفته نمایشگر خمیده مشابه محصولات سامسونگ را به آیفون 14 پرو مکس بیاورد.

یک مهندس با حساب توییتری lipilipsi ویدیویی از یک آیفون 14 پرو مکس منتشر کرده که از نمایشگر خمیده بهره می‌برد. این مهندس با تغییراتی در فریم میانی توانسته از نمایشگر خمیده استفاده کند.

آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر خمیده

همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، با یک آیفون مجهز به پنل خمیده روبه‌رو هستیم که حتی در بالای آن، جزیره پویا یا داینامیک آیلند هم به چشم می‌خورد. اگرچه در این ویدیو آیفون روشن است، اما دقیقاً نمی‌دانیم تاچ آن کار می‌کند تا خیر.

همچنین در حال حاضر نمی‌دانیم این مهندس برای افزودن نمایشگر خمیده به گران‌ترین و جدیدترین گوشی اپل چقدر هزینه کرده است. این مهندس در بیوگرافی پروفایل توییتر خود مدعی شده که مهندس اپل و هواوی بوده، اما نمی‌توان چنین موضوعی را تأیید کرد.

اپل علاقه‌ای به دستکاری محصولاتش توسط کاربران ندارد، اما این موضوع مانع از نوآوری‌های خاص روی آن‌ها نمی‌شود. برای مثال چندین هفته پیش یک مهندس چینی توانست اولین آیفون تاشو جهان را زودتر از خود اپل بسازد.

این آیفون تاشو ترکیبی از مهندسی و آزمون و خطا بود و برخی از قطعات آن با پرینتر سه‌بعدی ساخته شدند. البته این تغییرات قربانی‌هایی هم داشتند. برای مثال اولین آیفون تاشو جهان تنها یک باتری 1000 میلی‌آمپر‌ساعتی دارد و در آن خبری از اسپیکر استریو یا فناوری شارژ بی‌سیم نیست.

اگرچه انتظار نداریم اپل برای آیفون‌ها به سراغ نمایشگر خمیده برود، اما در سال‌های آینده به‌طور رسمی با آیفون تاشو روبه‌رو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی