ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر در موبایل
تکنولوژی

توییتر تعداد بازدیدهای توییت‌ها را مانند ویدیوها به نمایش می‌گذارد

ایلان ماسک می‌خواهد توییتر مانند ویدیوها، تعداد بازدیدهای توییت‌ها را هم به‌طور واضح برای کاربران به نمایش بگذارد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، تغییرات زیادی در این شبکه اجتماعی رخ داده است، اما این تمام ماجرا نیست و ظاهراً باید منتظر قابلیت‌های دیگری هم باشیم. مدیرعامل جدید توییتر حالا گفته است که این شبکه اجتماعی را به قابلیتی مجهز می‌کند تا کاربران راحت‌تر متوجه شوند چه تعداد افراد توییت‌های آن‌ها را خوانده‌اند.

ایلان ماسک در توییتر گفته است که بسیاری از افراد هر روز از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و توییت‌ها را می‌خوانند، اما هرگز توییتی منتشر نمی‌کنند. به همین دلیل از آن‌ها خواسته در گفت‌و‌گوها شرکت کنند.

در واکنش به این گفته ماسک، کاربری گفته که پاسخ‌های زیادی به توییت‌ها می‌دهد، اما هیچ کاربری آن‌‌ها را نمی‌خواند. ثروتمندترین فرد جهان در پاسخ گفته است که کاربران می‌توانند به تحلیلی از توییت‌های خود دسترسی پیدا کنند و گزینه‌ای برای این‌کار زیر توییت وجود دارد.

نمایش تعداد افرادی که توییت‌ها را می‌خوانند

ماسک همچنین گفته تعداد افرادی که توییت‌ها را می‌خوانند، نسبت به افرادی که به آن‌ها پاسخ می‌دهند، ریتوییت یا لایک می‌کنند، 1000 درصد بیشتر است. بنابراین می‌خواهد چنین موضوعی واضح‌تر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

مدیرعامل جدید توییتر در توییتی به این موضوع اشاره کرده که این شبکه اجتماعی شروع به نمایش تعداد بازدیدها برای همه توییت‌ها می‌کند، درست مانند قابلیتی که هم‌اکنون برای تمام ویدیوها در دسترس است. این سیستم عملکرد بهتری نسبت به دکمه تحلیل وضعیت توییت کنونی خواهد داشت و حس بهتری را به کاربر منتقل خواهد کرد، البته هنوز نمی‌دانیم این سیستم چه زمانی به توییتر اضافه می‌شود.

ایلان ماسک می‌خواهد به باور خودش، آزادی بیان را به توییتر برگرداند و در همین راستا دست به اقدامات مختلفی زده؛ از جمله بازگرداندن حساب‌های مسدود‌شده از جمله رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ. ظاهراً نمایش تعداد بازدید توییت‌ها هم یکی دیگر از این اقدامات به حساب می‌آید.

باید منتظر ماند و دید این اقدامات در‌نهایت به نفع توییتر تمام می‌شود یا اینکه ایلان ماسک شبکه اجتماعی تحت مالکیتش را به نابودی می‌کشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی