ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کولر مستر
تکنولوژی

کولر مستر از Orb X رونمایی کرد؛ ابزاری غول‌پیکر که شما را در بازی‌ها غوطه‌ور می‌کند

Orb X دارای یک صندلی و میز است و می‌توان در آن از یک مانیتور 34 اینچی یا سه مانیتور 27 اینچی استفاده کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

شرکت کولر مستر (Cooler Master) از یک ایستگاه یا پاد (Pod) چند‌منظوره با نام Orb X رونمایی کرده که برای غوطه‌وری بیشتر در بازی‌ها و کارها طراحی شده است. Orb X با شکل کروی، طراحی آینده‌نگرانه و لوگوی شش‌ضلعی Cooler Master که در جلوی آن نقش بسته، ظاهراً برای مصرف‌کنندگان خاص ساخته شده است.

قابلیت‌های ایستگاه کار کولر مستر

Orb X اساساً یک ایستگاه کار-سرگرمی-بازی و شامل یک صندلی راحتی، یک میز بسیار بزرگ و قابلیت پشتیبانی از یک مانیتور 34 اینچی یا حداکثر سه نمایشگر 27 اینچی است. همچنین این دستگاه دارای اسپیکرهای داخلی 2.1 فراگیر و نوارهای ARGB LED است که لبه‌ها و اطراف پایه آن را پوشانده‌اند. نورپردازی آن دارای هشت حالت است و می‌توان آن را با موسیقی همگام‌سازی کرد.

احتمالاً افرادی که قصد دارند از Orb X برای کارهای خود استفاده کنند، می‌توانند آن را به مانیتور 34 اینچی مجهز کرده و بازیکنانی که به‌دنبال فراگیرترین تجربه ممکن هستند، از سه مانیتور 27 اینچی در آن استفاده خواهند کرد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این دستگاه می‌توان به یک محفظه مخفی اشاره کرد که می‌توانید رایانه شخصی یا کنسول خود را در آن قرار دهید. همچنین در بخش داخلی آن تعدادی پورت USB-A و USB-C نیز در دسترس قرار گرفته است.

Orb X دستگاهی بسیار بزرگ با مساحت دربرگیرنده با عرضی حدود 180 سانتی‌متر و طول 188 سانتی‌متر است، کمی بیشتر از 209 سانتی‌متر ارتفاع دارد و وزن آن حدود 343.5 کیلوگرم است. به همین دلایل، به‌نظر می‌رسد که برخی مشتریان خاص و احتمالاً مراکز بزرگ نسبت به خریداری آن اقدام خواهند کرد.

هرچند Cooler Master هنوز مشخص نکرده که Orb X چه زمانی ممکن است به تولید برسد یا چه قیمتی خواهد داشت، ظاهراً علاقه‌مندان به این دستگاه، می‌توانند برای دریافت آن، نام خود را از طریق وب‌سایت کولر مستر در فهرست انتظار ثبت کنند تا در زمان مناسب، بتوانند آن را پیش خرید نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی