ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

تریبون آزاد صنفی برای بیان مطالبات فعالین اقتصاد دانش‌بنیان برگزار خواهد شد

این تریبون آزاد دوشنبه 21 آذر‌ماه و هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۵

تریبون آزاد صنفی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان در هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود. سه تشکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (سنا) از دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه هستند و دیجیاتو آن را پوشش خواهد داد.

بیش از 2 ماه از فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی می‌گذرد و هنوز هیچ تصویر واضحی از آینده برای کسب‌وکارهای آنلاین وجود ندارد. در این مدت نشست‌های صنفی مختلفی برگزار و نمایندگان صنفی بارها آسیب‌های فیلترینگ را گوش‌زد کرده‌اند به این امید که گوش شنوایی در حاکمیت وجود داشته باشد. در همین راستا، تریبون آزاد صنفی نیز برگزار خواهد شد تا کسب‌وکارها از آن برای بیان مطالبات خود استفاده کنند.

هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری در سال 1401 و نام‌گذاری 21 آذر با عنوان «علوم انسانی و علوم پایه؛ ارکان اقتصاد دانش‌بنیان» نشست تریبون آزاد صنفی در حوزه اقتصاد دیجیتال و دانش‌بنیان و بیان مطالبات اعضا در این حوزه برگزار می‌شود.

این برنامه به همت سه تشکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (سنا) در روز دوشنبه، 21 آذر‌ماه برگزار خواهد شد.

نصر تهران از تمامی شرکت‌ها و افراد عضو تشکل‌های صنف فناوری اطلاعات که علاقه‌مند به حضور در این برنامه هستند، دعوت کرده است تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، 20 آذر‌ماه از طریق فرم ثبت‌نام تریبون آزاد صنفی اقدام کنند.

فرم ثبت نام تریبون آزاد صنفی

برای ثبت درخواست حضور در تریبون آزاد بایستی نام و نام‌خانوادگی، کد‌ملی، شماره تلفن همراه، پست الکترونیکی را در فرم مربوطه درج کرد. درج نام شرکت و سؤال مورد‌نظر در این فرم الزامی نیست.

نشست تریبون آزاد صنفی از ساعت 14 تا 17 روز دوشنبه، 21 آذر در تالار شهید قندی وزارت ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات به آدرس تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالا‌تر از چهارراه قدوسی (قصر)، جنب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سالن همایش‌های شهید قندی برگزار خواهد شد.

گفتنی است نصر تهران تصمیم داشت دوم آبان‌ماه سال جاری، تریبون آزاد صنفی با حضور وزیر ارتباطات برگزار کند که بنا به دلایلی، این نشست لغو شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی