ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر وان پلاس 11
تکنولوژی

رندر رسمی وان پلاس 11 با طراحی متفاوت دوربین افشا شد

تا به امروز شاهد انتشار چندین رندر غیررسمی از پرچمدار آینده وان پلاس بوده‌ایم، اما حالا یک رندر رسمی از وان پلاس 11 به اینترنت راه پیدا کرده که این گوشی هوشمند را در دو ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

تا به امروز شاهد انتشار چندین رندر غیررسمی از پرچمدار آینده وان پلاس بوده‌ایم، اما حالا یک رندر رسمی از وان پلاس 11 به اینترنت راه پیدا کرده که این گوشی هوشمند را در دو رنگ نشان می‌دهد.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «OneLeaks» در وب‌سایت Gadget Gang رندر رسمی پرچمدار آینده وان پلاس را منتشر کرده است. این رندر شباهت زیادی به رندرهای غیررسمی دارد که ماه سپتامبر به‌عنوان رندرهای وان پلاس 11 پرو توسط همین منبع منتشر شدند. به‌نظر می‌رسد پرچمدار آینده وان پلاس فاقد پسوند پرو باشد.

رندر وان پلاس 11

رندر وان پلاس 11

همان‌طور که در رندر بالا می‌بینید، با طراحی آشنایی نسبت به رندرهای قبلی روبه‌رو هستیم. روی پنل پشتی این پرچمدار، یک ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل به چشم می‌خورد که سه دوربین به‌همراه فلاش LED را میزبانی می‌کند. درون این ماژول، عبارت «هاسلبلاد» قرار گرفته که با همکاری وان پلاس، دوربین این دستگاه را توسعه داده است.

در کنار ماژول دوربین و روی فریم دستگاه، اسلایدر مطرح وان پلاس برای سایلنت کردن دستگاه به‌چشم می‌خورد. این رندر وان پلاس 11 را در دو رنگ مشکی و سبز نشان می‌دهد؛ هرچند انتظار داریم آن را در رنگ‌های دیگری هم ببینیم.

طبق شایعات، وان پلاس 11 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو، نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی مجهز می‌شود.

در بخش دوربین ظاهراً باید منتظر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 2 برابری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی