ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد تاشو
تکنولوژی

آیپد تاشو ۱۰ اینچی اپل احتمالاً درسال ۲۰۲۵ جایگزین آیپد مینی می‌شود

آیپد تاشو 10 اینچی برای عرضه در سال 2025 در نظر گرفته شده و مدل 20 اینچی ممکن است سال 2027 وارد بازار شود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

براساس گزارشی که توسط منابع کره‌ای منتشر شده، اپل توسعه یک دستگاه تاشو 20 اینچی را آغاز کرده است. درنهایت، این دستگاه احتمالاً به‌عنوان یک مک بوک پرو در آینده وارد بازار خواهد شد. در این گزارش همچنین به یک آیپد تاشو و کوچک‌تر نیز اشاره شده است.

طبق گزارش‌های موجود، دستگاه تاشو 20 اینچی در صورت باز‌شدن نمایشگر 20.25 اینچی را به کاربران ارائه می‌کند. همچنین هنگامی که این دستگاه تا شود، اندازه صفحه نمایش آن 15.3 اینچ خواهد بود. با توجه به اینکه دستگاه در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا با صفحه کلید فیزیکی عرضه خواهد شد یا خیر وجود ندارد. با این حال، در گزارشی که اوایل سال جاری منتشر شده، گفته شده بود که این دستگاه دارای صفحه کلید لمسی است.

درباره آیپد تاشو 10 اینچی اپل نیز در این گزارش گفته شده که انتظار می‌رود در‌نهایت جایگزین خط تولید آیپد مینی شود.

آیپد

با این حال، ظاهراً چندین سال طول خواهد کشید تا دستگاه‌های تاشو اپل برای خرید در بازار در دسترس قرار بگیرند. طبق این گزارش، اپل تنها پس از قرار‌دادن پنل‌های OLED در دستگاه‌های خود، عرضه دستگاه‌های تاشو را آغاز خواهد کرد.

در حال حاضر، آیفون و ساعت‌های هوشمند تنها دستگاه‌های اپل هستند که از نمایشگر OLED بهره می‌برند. در ادامه این گزارش آمده است که آیپد OLED در سال 2024 و اندازه‌های 11 و 12.9 اینچی وارد بازار خواهد شد. گفته می‌شود که LG Display و Samsung Display در حال توسعه پنل‌های OLED این دستگاه خواهند بود. همچنین ظاهراً پنل‌های تاشو مورد استفاده در دستگاه‌های تاشو اپل نیز توسط تولیدکنندگان نمایشگر مستقر در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

زمان عرضه احتمالی آیپد تاشو

دستگاه تاشو اپل

در حالی که آیپد OLED احتمالاً سال 2024 وارد بازار می‌شود، مک بوک OLED که قبلاً گفته می‌شد در سال 2025 عرضه می‌شود، اکنون قرار است سال 2026 معرفی شود. درباره دستگاه‌های تاشو اپل، گفته می‌شود که دستگاه 10 اینچی برای عرضه در سال 2025 در نظر گرفته شده و مدل 20 اینچی ممکن است سال 2027 وارد بازار شود.

در‌نهایت، در این گزارش برخلاف شایعاتی که در چند وقت گذشته منتشر شده، اشاره شده است که احتمال زیادی وجود ندارد تا اپل یک آیفون تاشو بسازد، زیرا تا‌کردن آن هیچ مزیت قابل‌توجهی را برای کاربران به همراه نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی