ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام واجد شرایط نبودن پست‌ها برای پیشنهاد به دیگران را به اینفلوئنسرها اطلاع می‌دهد

با وجود این ویژگی، سازندگان و کسب‌و‌کارها می‌توانند در بخش تنظیمات، دلیل عدم نمایش پست‌های خود به دیگران را مشاهده کنند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

اینستاگرام در یک اقدام جدید، اکنون در صورتی که پست‌های کاربران برای نمایش به دیگران مناسب نباشند، به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند. «آدام موسری»، رئیس این شبکه اجتماعی اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کارها با این ویژگی می‌توانند ببینند که آیا اینستاگرام از نمایش پست آن‌ها در بخش‌های خاصی از پلتفرم جلوگیری می‌کند یا خیر.

همان‌طور که موسری از طریق حساب توییتر خود توضیح می‌دهد، در قسمت حساب از منوی تنظیمات و سپس وضعیت حساب، کاربران حرفه‌ای می‌توانند بررسی کنند که آیا پست‌هایشان به کاربرانی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنند توصیه می‌شود یا خیر.

مکان نمایش پست‌های پیشنهاد اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستا

پست‌های توصیه‌شده اینستاگرام در مکان‌هایی مانند صفحه اکسپلور و فید اصلی نمایش داده می‌شوند و متا از این روش برای رقابت با تیک‌تاک استفاده می‌کند. همچنین متا قصد دارد تا پایان سال 2023، میزان محتواهای توصیه‌شده کاربران در فیدهای خود را بیش از دو برابر کند.

شرط اصلی پست‌های اینستاگرام برای نمایش در بخش‌های اکسپلور یا مکان‌های دیگر، پیروی از دستورالعمل‌های انجمن و قوانین مربوط به محتواهای توصیه شده است. به‌عنوان مثال، کاربران همچنان می‌توانند محتواهایی که خشونت را به تصویر می‌کشد، پست کنند، اما این احتمال وجود دارد که از پیشنهاد آن به سایر کاربران جلوگیری شود.

علاوه بر این، سازندگان و کسب‌و‌کارهای می‌توانند نظر ارائه‌شده توسط اینستاگرام در مورد پست‌هایی را که برای پیشنهاد نامناسب تشخیص داده شده است، ویرایش و حذف و یا درخواست تجدیدنظر برای آن‌ها ارسال کنند.

ویژگی جدید شفافیت بیشتری برای افراد و شرکت‌هایی ارائه می‌کند که متوجه کاهش دسترسی پست‌های خود می‌شوند و همچنین درباره این موضوع که چرا پست‌های آن‌ها توسط کاربران زیادی مشاهده نمی‌شود، توضیح جدیدی ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی