ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی واچ S2
تکنولوژی

شیائومی واچ S2 با قابلیت آنالیز بدن و طراحی مدرن‌تر رونمایی شد

ساعت هوشمند جدید شیائومی در دو اندازه با ظاهری شیک‌تر و البته قابلیت‌های تازه عرضه می‌شود.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

شیائومی واچ S2 به‌عنوان جدیدترین ساعت هوشمند این غول فناوری چینی امروز در کنار بادز 4 معرفی شد. این گجت قابلیت‌های گوناگونی دارد که از جمله آنها می‌توان به سیستم آنالیز ترکیبات بدن و البته ظاهر جدیدی اشاره کرد که مدرن‌تر از قبل به‌نظر می‌رسد.

شیائومی واچ S2 با مواد باکیفیتی ساخته شده و در دو اندازه عرضه می‌شود. مدل 42 میلی‌متری در رنگ‌های مشکی و طلایی به بازار می‌آید، در حالی که مدل 46 میلی‌متری در رنگ‌های مشکی و نفره‌ای در دسترس خواهد بود. این ساعت هوشمند نمایشگری از نوع امولد دارد که اندازه آن در مدل کوچک‌تر 1.34 اینچ و در مدل بزرگ‌تر 1.47 اینچ است. تراکم پیکسل‌ها هم 466 در 466 پیکسل اعلام شده است.

مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی واچ S2

ساعت شیائومی با فناوری‌های بلوتوث، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی و چند حسگر مختلف مثل ضربان قلب و اکسیژن خون برای ردیابی سلامتی شما عرضه می‌شود. به‌علاوه، این دستگاه می‌تواند ترکیبات جسمانی شما مثل درصد چربی، جرم ماهیچه‌های استخوانی، حجم پروتئین و غیره را اندازه‌گیری کند. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید دو انگشت خود را روی دکمه‌های کنار بدنه قرار دهند.

واچ S2 قادر است دمای پوست را اندازه‌گیری کند و مثل بسیاری از ساعت‌های هوشمند به ردیابی وضعیت خواب کاربر و سطح استرس بپردازد. این گجت همچنین امکان ثبت عادات ماهانه زنان را دارد و تمرین‌هایی را برای تنفس در اختیار فرد قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 بیش از 100 حالت ورزشی خواهد داشت تا پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشد. بندهای واچ S2 قابل تعویض‌اند ولی خود دستگاه با یک بند سیلیکونی عرضه می‌شود.

شیائومی واچ S2

ساعت جدید شیائومی برای برقراری تماس از طریق بلوتوث، میکروفن و بلندگو دارد. این دستگاه همچنین می‌تواند در صورت بروز خطر برای کاربر، به مخاطبانی که او از پیش تعیین کرده، پیام کمک بفرستد. مدل 46 میلی‌متری این دستگاه باتری 500 میلی‌آمپرساعتی دارد و تا 12 روز دوام می‌آورد اما مدل 42 میلی‌متری با باتری 305 میلی‌آمپرساعتی حداکثر یک هفته به شارژ مجدد نیازی پیدا نمی‌کند.

شیائومی واچ S2 فعلاً فقط برای بازار چین معرفی شده است. این محصول در مدل 42 میلی‌متری با قیمت پایه 143 دلار و در مدل 46 میلی‌متری با قیمت پایه 157 دلار به بازار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی