ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تک‌تاک اکسترا؛ کورش، حمید و کسری در برابر ایلان ماسک!

تک‌تاک اکسترا

تک‌تاک برنامه‌ای است که در آن از اخبار داخلی و خارجی هفته برایتان می‌گویم. در این برنامه با هم خوشحال می‌شویم، هیجان‌زده می‌شویم، حرص می‌خوریم و اکثر مواقع هم اخبار داخلی موجبات ناراحتی ما را فراهم می‌کند.

پیش از این در تک‌تاک میهمان هم داشتیم. اما اکنون تصمیم گرفتم بخش میهمان آن را جدا کرده و آن را به برنامه‌ای جداگانه منتقل کنم. نام این برنامه تک‌تاک اکسترا در نظر گرفته شده؛ چرا که بخشی مازاد بر تک‌تاک اصلی است.

ماهیت این برنامه این است که باهم در رابطه با مسائل روز صحبت کنیم؛ گاهی با هم سر اینکه اندروید بهتر است یا آیفون کل‌کل کنیم و حتی راجع به آینده پلتفرم‌های خارجی مانند توییتر صحبت کنیم.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

موضوع اولین قسمت از برنامه تک‌تاک اکسترا هم دقیقاً داستان این روزهای توییتر و ایلان ماسک است. از اخراج فله‌ای کارمندان تا تغییر سیاست‌های کلان و لغو تعلیق حساب کاربرانی که پیش از این چندان سابقه خوبی در فضای مجازی نداشته‌اند؛ روی صحبتم با ترامپ است!

پس با من، حمید و کسری همراه شوید تا سری به ساختمان اصلی توییتر بزنیم و ببینیم آیا این شبکه اجتماعی محبوب زیر نظر مدیریت پرحرف‌وحدیث ثروتمندترین فرد جهان می‌تواند رشد کند یا سرنوشتی مانند دیگر پلتفرم‌های اجتماعی مطرح سال‌های گذشته، همچون مای‌اسپیس و تامبلر انتظارش را می‌کشد!

مانند همیشه انتقادات، پیشنهادها و هر آنچه که در ذهنتان است را این زیر بنویسید تا در قسمت‌های بعدی حواسمان را بیشتر جمع کنیم. یک صحبت در گوشی: موضوع قسمت بعدی به زاکربرگ و شرکت متا مربوط است! پس کمربندهایتان را محکم ببندید و با سابسکرایب کانال یوتوب دیجیاتو و روشن‌کردن زنگوله نوتیفیکیشن‌ها از قسمت بعدی تک‌تاک باخبر شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamed0013
    hamed0013 | ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    خیلی جالب بود 👌👌

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.