ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ اولترا برای من و شما نیست!

نسل دوم اپل واچ اولترا

زمانی که صحبت از اولترا می‌شود، یعنی یک دیوایس همه‌کاره در هر شرایطی. اپل واچ اولترا هم دقیقاً همین است؛ یک ساعت همه‌کاره در هر شرایطی. البته این دیوایس همه‌کاره با قیمت 800 دلار، برای هر کسی نیست؛ خصوصاً مایی که در ایران زندگی می‌کنیم و به‌صورت عادی از امکانات ابتدایی سلامت‌محور این ساعت هوشمند جذاب بی‌بهره هستیم.

اپل واچ اولترا برای رقابت با گارمین و دیگر ساعت‌های ورزشی وارد بازار شده است و اتفاقاً از نظر کیفیت ساخت و حال‌وهوای طراحی شاید یک سروگردن هم بالاتر باشد. این ساعت 49 میلی‌متری از بدنه‌ای تیتانیومی که در مقابل خوردگی نیز تقویت شده، ساخته شده است و نمایشگر بزرگ آن توسط یاقوت یا همان سافایر، محافظت می‌شود.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

اپل می‌گوید این ساعت برای دوندگی در صحرا، کوهستان، دشت‌های بارانی و حتی کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر مناسب‌سازی و برای غواصی بهینه شده است. همچنین به‌سادگی از پس مسابقات سه‌گانه ورزشی برمی‌آید و درنهایت مانند اپل‌واچ‌های دیگر به شما کمک می‌کند تا از ویژگی‌های هوشمند آن استفاده کنید.

به گفته اپل این ساعت می‌تواند 36 ساعت با یک‌بار شارژ دوام بیاورد که دو برابر اپل واچ سری 8 است. حتی اگر حالت کم‌مصرف را نیز روشن کنید، شارژدهی به 60 ساعت هم می‌رسد.

اپل واچ اولترا

اما اپل واچ اولترا دو ویژگی متمایزکننده دارد که آن را در هیچ اپل واچ دیگری پیدا نمی‌کنید. دکمه اکشن نارنجی رنگ و یک آژیر 85 دسی‌بلی که تا شعاع 180 متری قابل شنیدن است.

دکمه اکشن نارنجی در سمت چپ بدنه قرار گرفته و قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید با فشردن آن، قابلیت ترک‌بک را فعال کنید، به حالت غواصی بروید و چندین مورد دیگر.

این دکمه می‌تواند در برخی شرایط که امکان استفاده از نمایشگر وجود ندارد، کاربردی باشد یا حتی زیر آب که عموماً نمایشگر‌های لمسی به‌درستی کار نمی‌کنند، به شما کمک کند.

اپل واچ اولترا

آژیر 85 دسی‌بلی هم تا زمانی که اپل واچ اولترا شارژ داشته باشد، پخش می‌شود و برای فعال کردنش هم کافیست همان دکمه نارنجی را کمی نگه دارید. اپل می‌گوید این آژیر می‌تواند تا شعاع 18 متری شنیده شود که ویژگی جذابی است.

اما اپل واچ اولترا با قیمت 800 دلار یا 34 میلیون در ایرانی که زیر بار تحریم‌ها تقریباً هیچ ویژگی‌ سلامت‌محور آن جز تشخیص ضربان قلب کار نمی‌کند، خریدی منطقی برای ورزشکاران حرفه‌ای است؟ پاسخ این سؤال را در یوتوب دیجیاتو بیابید. همچنین برای خرید این ساعت می‌توانید به وب‌سایت دارسو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rayacoder
    rayacoder | ۳ بهمن ۱۴۰۱

    به جای اپل واچ از گلابی واچ تولیدی توسط وزارت قطع ارتباطات که به زودی رو نمایی خواهد شد استفاده کنید! قیمت مقطوع 36 میلیون تومان با قابلیت اتصال به پراید و همچنین قابلیت خرید نان به صورت الکترونیکی :))

  • JavidIran
    JavidIran | ۲۵ آذر ۱۴۰۱

    جانم فدای کانادا و لبنان، سوریه و روسیه، چین و ونزوئلا

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.