ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام ابزار جدیدی برای کمک به برگرداندن حساب‌های هک‌شده منتشر کرد

کاربران اینستاگرام که قربانی هک می‌شوند، حالا ابزار جدیدی برای پس‌گرفتن حساب خود دارند. این شبکه اجتماعی امروز از Instagram.com/hacked رونمایی کرده که راهی جدید برای ارسال گزارش و رفع مشکلات دسترسی به حساب محسوب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

کاربران اینستاگرام که قربانی هک می‌شوند، حالا ابزار جدیدی برای پس‌گرفتن حساب خود دارند. این شبکه اجتماعی امروز از Instagram.com/hacked رونمایی کرده که راهی جدید برای ارسال گزارش و رفع مشکلات دسترسی به حساب محسوب می‌شود.

این پلتفرم جدید، یک صفحه پشتیبانی از حساب است که کاربران می‌توانند از آن برای برگرداندن حساب‌های هک‌شده کمک بگیرند، حساب‌های جعلی را گزارش دهند یا اگر پسورد خود را فراموش کرده‌اند، کمک بگیرند. با وجود چنین قابلیت‌هایی، احتمالاً اکثر کاربران در صورت هک‌شدن حساب خود به‌سراغ این ابزار می‌روند.

ابزار جدید اینستاگرام برای حساب‌های هک‌شده

برگرداندن حساب هک‌شده اینستاگرام کار چندان ساده‌ای نیست و برخی کاربران برای اینکه دوباره به اکانت خود دسترسی پیدا کنند، حاضرند به هکرها پول بپردازند. علاوه بر این، برخی کاربران مخصوصاً اینفلوئنسرها در صورتی که حسابشان هک شود، برای کنترل دوباره آن به‌سراغ هکرهای دیگر می‌روند. در حالت کلی به گفته کاربران، اینستاگرام در واکنش به چنین موضوعی عملکرد کندی دارد.

اینستاگرام هک‌شده

اینستاگرام اوایل سال جاری میلادی از آزمایش قابلیت‌های برگرداندن حساب خبر داد که یکی از آن‌ها، پرسیدن از دوستان افراد برای تضمین واقعی‌بودن و برگرداندن کنترل اکانت به کاربر بود. حالا این ویژگی در اختیار همه کاربران قرار دارد. بنابراین اگر نمی‌توانید وارد حسابتان شوید، می‌توانید از دو دوست خود کمک بگیرید تا هویت شما را تأیید کنند.

اینستاگرام هک‌شده کمک از دوست

اینستاگرام همچنین گفته که در‌حال کار روی روش‌هایی است که تا پیش از هک‌شدن حساب‌ها، از این‌ کار جلوگیری کند. از جمله این راه‌ها می‌توان به ارسال هشدار درباره حساب‌های مشکوکی که درحال جعل هویت کاربر هستند، اشاره کرد.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که متا به‌عنوان مالک اینستاگرام، در‌حال ایجاد یک بخش خدمات مشتریان برای کمک به کاربران و مشکلات مربوط به تعدیل محتواست. با توجه به وسعت پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک، انجام این کار پس از سال‌ها تعجب‌برانگیز است، با این حال یک قدم مثبت برای کمک به کاربران محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی