ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ترامپ
تکنولوژی

دونالد ترامپ از مجموعه کارت‌های NFT خود با قیمت 99 دلار رونمایی کرد

کاربران با خرید کارت‌های ترامپ، به‌طور خودکار در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و جوایزی مانند شام با او را دریافت خواهند کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده مجموعه‌ای از کارت‌های معاملاتی دیجیتال را به‌شکل توکن‌های غیرقابل تعویض راه‌اندازی (NFT) کرده است که او را در چهره‌های مختلفی از جمله یک ابرقهرمان، فضانورد و راننده نسکار (NASCAR) نشان می‌دهد.

طبق توضیحات ارائه‌شده در وب‌سایت مجموعه NFT ترامپ، کارت‌های معاملاتی دیجیتال او تصاویری از رئیس‌جمهور را به سبکی شبیه به کارت‌های بیسبال کلکسیونی نشان می‌دهد. این توکن‌ها که روی شبکه پالیگان (Polygon) حک شده‌اند، 99 دلار قیمت دارند و می‌توان آن‌ها را با اتر (ETH) یا ارز فیات خریداری کرد.

در پایان فرایند پرداخت، از مشتریان خواسته می‌شود تا انتخاب کنند که قصد خرید چه تعداد از کارت‌های ترا‌مپ را دارند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یک صفحه پاپ‌آپ با خرید هم‌زمان 45 NFT، کاربران به مهمانی شام سال نو با ترامپ دعوت خواهند شد که البته خرید آن‌ها 4455 دلار هزینه دارد.

NFT ترامپ

همچنین مجموعه‌دارانی که یکی از کارت‌های معاملاتی دیجیتالی را خریداری کنند، به‌طور خودکار وارد یک قرعه‌کشی خواهند شد که در آن برنده تجربیاتی با ترامپ مانند یک تماس از طریق Zoom یا یک شام در میامی می‌شوند.

ترامپ به تبلیغ NFTهای خود می‌پردازد!

هرچند ترا‌مپ در ژوئیه 2019 گفته بود که طرفدار ارزهای دیجیتال نیست، اما برای تبلیغ مجموعه NFT جدید خود کاملاً مشتاق به‌نظر می‌رسد. او با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اختصاصی‌اش، یعنی Truth Social نوشت:

«کارت‌های خود را هم‌اکنون دریافت کنید! هر کدام فقط 99 دلار! یک هدیه کریسمس عالی خواهد بود. منتظر نمانید. باور دارم که آن‌ها خیلی سریع تمام خواهند شد!»

دونالد ترامپ

در سایت مجموعه همچنین یک ویدیو تبلیغاتی از ترامپ وجود دارد که در آن اعلام می‌کند:

«هر کارت یک شانس خودکار برای برنده‌شدن جوایز شگفت‌انگیزی مانند شام با من را دارد. نمی‌دانم این جایزه شگفت‌انگیز است یا نه، اما چیزی است که داریم.»

در توییتر، این پروژه با نظرات متفاوتی مواجه شده است و برخی آن را «کلاهبرداری» نامیده‌اند. افراد دیگری نیز به گزارش‌های قبلی درباره تلاش‌های مشکوک ترامپ برای جمع‌آوری کمک‌های مالی در سال 2020 و اتهامات مبنی بر هزینه‌های مبهم او اشاره کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی