ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون تاشو
تکنولوژی

سامسونگ در تبلیغ جدیدی، دوباره اپل را به‌خاطر عدم وجود آیفون تاشو به سخره گرفت [تماشا کنید]

در این تبلیغ یکی از کاربران اپل برای خرید گوشی تاشو سامسونگ تردید دارد، اما پس از این کار، طرفداران اپل جذب او می‌شوند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

سامسونگ تبلیغ جدیدی را در سری تبلیغات ضد اپل «On the Fence» به اشتراک گذاشته است که ضمن اشاره به عدم وجود یک آیفون تاشو، کاربران گوشی‌های اپل را به خرید دستگاه سامسونگ تشویق می‌کند.

در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، مردی روی یک حصار نشسته و زنی که یک گلکسی زد فلیپ 4 در دست خود دارد، گفت‌وگو را آغاز می‌کند. او می‌گوید: «من قبلاً مثل تو روی حصار بین اپل و سامسونگ نشسته بودم». مرد در ادامه توضیح می‌دهد که می‌خواهد دستگاه سامسونگ بخرد، اما نگران این موضوع است که دوستانش که از آیفون استفاده می‌کنند، چه فکری خواهند کرد.

سپس زن به مرد پیشنهاد خرید گوشی سامسونگ را می‌دهد؛ چرا که اعتقاد دارد با انجام آن، دوستانش به او حسادت خواهند کرد. او می‌گوید: «وقتی گلکسی زد فلیپ 4 جدید خود را بیرون بیاوری، مردم هرگز شما را تنها نخواهند گذاشت.» در‌نهایت او یک گوشی گلکسی زد فلیپ 4 به او می‌دهد و دیگران بلافاصله در اطراف مرد ظاهر می‌شوند و درباره جالب‌بودن گوشی سامسونگ نظر می‌دهند. مرد نیز در حالی که به‌سمت حصار سامسونگ می‌پرد، می‌گوید: «می‌توانم به این عادت کنم.»

تبلیغ مربوط به جام جهانی سامسونگ درباره عدم وجود آیفون تاشو

برخلاف اپل، سامسونگ عادت دارد که در تبلیغات خود به دستگاه‌های غول کوپرتینویی و ضعف آن‌ها اشاره کند. در چند وقت گذشته، کره‌ای‌ها اپل را به‌دلیل عدم وجود یک گوشی تاشو مسخره کرده بودند و اخیراً نیز در یک تبلیغ با موضوع جام جهانی یک‌بار دیگر به این موضوع اشاره کرده‌اند.

در این پوستر تبلیغاتی، گوشی‌های گلکسی فلیپ سامسونگ به‌عنوان طرفداران در یک استادیوم فوتبال حضور دارند. در‌حالی‌که آن‌ها مشغول تشویق هستند، چند گوشی دیگر که شبیه به آیفون هستند، با شکلک‌های غم‌انگیز روی نمایشگرشان دیده می‌شوند و به گوشی‌های گلکسی فلیپ نگاه می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد دارد برای مشتریان خود از یک گوشی تاشو رونمایی کند، اما در چند وقت گذشته شایعاتی درباره آیفون تاشو شنیده‌ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • expert_developer
    expert_developer | ۲۶ آذر ۱۴۰۱

    «برخلاف اپل، سامسونگ عادت دارد که در تبلیغات خود به دستگاه‌های غول کوپرتینویی و ضعف آنها اشاره کند.»
    این از اون حرفها بودها 😂 همه می دونند که اپل در مسخره کردن رقبا و بیان نقاط ضعفشون در تبلیغاتش از پرچمداران هست. حالا هم اگر توی تبلیغاتش کمتر این کار رو می کنه به خاطر اینه که خودش در خیلی از موارد نسبت به رقیبهاش ضعفهایی داره و مثل سابق دست بالا رو نداره وگرنه چپ و راست بقیه رو مسخره میکرد.

مطالب پیشنهادی