ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ‌تاپ تاشو سامسونگ
تکنولوژی

اولین لپ‌تاپ سامسونگ با نمایشگر OLED تاشو احتمالاً سال آینده میلادی معرفی می‌شود

چند سالی از ورود گوشی‌های تاشو به بازار می‌گذرد و شرکت‌های مختلفی در این بخش فعالیت دارند، اما هنوز نمایشگرهای تاشو به‌طور عمده به محصولات دیگری راه پیدا نکرده‌اند. حالا ظاهراً سامسونگ می‌خواهد پس از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

چند سالی از ورود گوشی‌های تاشو به بازار می‌گذرد و شرکت‌های مختلفی در این بخش فعالیت دارند، اما هنوز نمایشگرهای تاشو به‌طور عمده به محصولات دیگری راه پیدا نکرده‌اند. حالا ظاهراً سامسونگ می‌خواهد پس از گوشی‌های تاشو، این‌بار به‌سراغ لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو برود و سال آینده میلادی چنین محصولی را روانه بازار کند.

طبق گزارشی جدید، سامسونگ در‌حال آماده‌سازی اولین لپ‌تاپ خود با نمایشگر تاشو است و این محصول با پنل 17.3 اینچی این برند سال آینده میلادی از راه می‌رسد. سامسونگ ابتدا قصد داشت این محصول را در سال جاری میلادی عرضه کند، اما بنابر دلایلی نامشخصی، چنین کاری را تا سال آینده میلادی به تعویق انداخت.

لپ‌تاپ تاشو سامسونگ قیمت‌ها را در بازار می‌شکند؟

اگرچه احتمالاً سال آینده میلادی با اولین لپ‌تاپ تاشو سامسونگ روبه‌رو می‌شویم، اما اولین محصول با این ویژگی نخواهد بود. در گذشته شرکت‌های لنوو و ایسوس از لپ‌تاپ‌های مجهز به نمایشگر تاشو رونمایی کرده‌اند.

محصول ایسوس که ذن‌بوک 17 فولد نام دارد، اخیراً با قیمت 3500 دلار روانه بازار شده که قیمت بالایی است. این لپ‌تاپ از پنل 17 اینچی شرکت BOE بهره می‌برد و با توجه به قیمت، ایسوس تصمیم گرفته است تنها 10 هزار نمایشگر از این شرکت سفارش دهد.

لپ‌تاپ تاشو سامسونگ

اگرچه لپ‌تاپ سامسونگ هم قیمت بالایی خواهد داشت، اما با توجه به اینکه از پنل خودش در این محصول استفاده می‌کند، باید منتظر قیمت پایین‌تری نسبت به نماینده ایسوس باشیم. علاوه بر این، سامسونگ نشان داده است که در بازار محصولات تاشو، امید زیادی به آینده دارد و احتمالاً نسل‌های بعدی لپ‌تاپ تاشو کره‌ای‌ها هم روانه بازار خواهند شد.

با استمرار عرضه چنین محصولاتی، انتظار داریم به‌مرور زمان مانند گوشی‌های تاشو، قیمت لپ‌تاپ‌های مجهز به نمایشگر تاشو هم بشکند و به محصولات معمولی، نزدیک‌تر شود. البته در کنار سامسونگ، اچ‌پی هم می‌خواهد سال آینده لپ‌تاپ مجهز به پنل تاشو را روانه بازار کند که ال‌جی وظیفه تأمین پنل‌های آن را بر عهده خواهد داشت.

در حالی که سامسونگ از پنل 17.3 اینچی و اچ‌پی از پنل 17 اینچی استفاده خواهند کرد، محصول کره‌ای‌ها در هنگام تاشدن نمایشگر 13.3 اینچی و لپ‌تاپ اچ‌پی نمایشگر 11 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی