ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرکت ملی پخش: بنزین سوپر به جایگاه‌های سوخت بازگشت

یکی از سوخت‌هایی که رانندگان به هنگام زدن بنزین به خودروهایشان استفاده می‌کنند، بنزین سوپر است. معمولا بنزین سوپر کمی گران‌تر از بنزین معمولی است و برخی از رانندگان نیز معتقدند که با صرف کمی ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

یکی از سوخت‌هایی که رانندگان به‌هنگام زدن بنزین به خودروهایشان استفاده می‌کنند، بنزین سوپر است. معمولاً بنزین سوپر کمی گران‌تر از بنزین معمولی است و برخی از رانندگان نیز معتقدند که با صرف کمی هزینه بیشتر و استفاده از بنزین سوپر می‌توانند کارایی خودروی خود را بالاتر ببرند. اما مدتی است که زمزمه کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت کشور پیچیده و رانندگانی که برای دریافت بنزین سوپر به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کنند، با کمبود آن مواجه شده‌اند و این موضوع موجب شده است تا رانندگان با مشکلات فراوانی روبه‌رو شوند. شرکت توزیع فراورده‌های نفتی، علت این کمبود را فرارسیدن زمان سرویس پالایشگاه شازند اراک عنوان کرده بود؛ فرایندی که حالا به اتمام رسیده است و ظاهراً بنزین سوپر بار دیگر در‌حال توزیع‌شدن است.

با گذشت چند هفته از این مشکل، «جلیل سالاری»، معاون وزیر نفت اعلام کرد: «هم‌اکنون تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و از اواسط هفته بنزین سوپر در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.
 در این فرایند، همکاران سخت‌کوش ما و شرکت‌های دانش‌بنیان با یک اقدام گروهی، پس از انجام عملیات پیچیده تعمیراتی و ساخت قطعه، مجدداً واحد مذکور را در مدار تولید قرار دادند. بنابراین، هم‌اکنون تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و بنزین سوپر، بنزین یورو، بنزین معمولی، گاز مایع و پروپیلن و دیگر محصولات در‌حال تولید است.»

این درحالیست که حجم تولیدی بنزین سوپر در کشور به‌وضوح در مقایسه با عرضه روزافزون تعداد خودروهای جدید و مجهز به بنزین سوپر، کافی نیست و نسل جدید خودروهای تولید داخل نیز به بنزین باکیفیت‌تری نیاز دارند که متأسفانه به‌ندرت در پمپ بنزین‌ها عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • itookan
    itookan | ۲۹ آذر ۱۴۰۱

    «همکاران سخت‌کوش، شرکت‌های دانش‌بنیان، اقدام گروهی، عملیات پیچیده تعمیراتی و ساخت قطعه!»

    یه بنزین سوپره ها نه اورانیوم غنی شده، اینقدر منت میذارید!

  • Rezahan
    Rezahan | ۲۸ آذر ۱۴۰۱

    خیلی لطف کردید
    منت گذاشتید سر مردم
    جبران کنیم

مطالب پیشنهادی