ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرو دیسپلی XDR
تکنولوژی

بلومبرگ: اپل روی چند مانیتور از جمله نسخه جدید پرو دیسپلی XDR کار می‌کند

اپل در حال آماده‌شدن برای ارتقا و توسعه خانواده مانیتورهای خود است. گزارش تازه بلومبرگ می‌گوید این شرکت به‌طور همزمان روی چند مانیتور جدید کار می‌کند که در داخل خود تراشه اپل سیلیکون خواهند داشت. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

اپل در‌حال آماده‌شدن برای ارتقا و توسعه خانواده مانیتورهای خود است. گزارش تازه بلومبرگ می‌گوید این شرکت به‌طور هم‌زمان روی چند مانیتور جدید کار می‌کند که در داخل خود تراشه اپل سیلیکون خواهند داشت. همچنین باید منتظر به‌روزرسانی جدید پرو دیسپلی XDR باشیم.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل در‌حال توسعه چند مانیتور اکسترنال جدید است. یکی از این محصولات نسخه جدید پرو دیسپلی XDR خواهد بود که احتمالاً همراه با مک پرو اپل سیلیکون معرفی می‌شود. البته این خبرنگار احتمال داده که عرضه این مانیتور تا بعد از عرضه مک پرو جدید اتفاق نیفتد؛ چرا که کامپیوتر قدرتمند اپل در مراحل توسعه جلوتر از مانیتور این شرکت قرار دارد.

گرمن می‌گوید همه مانیتورهای جدید کوپرتینویی‌ها از تراشه اپل سیلیکون بهره می‌برند تا فشار کمتری به منابع کامپیوترهایی وارد کنند که به آن‌ها وصل می‌شوند. این اتفاق چندان عجیب نیست؛ چون استودیو دیسپلی فعلی هم در داخل خود تراشه A13 بایونیک و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

مانیتور جدید اپل با پنل Mini-LED؟

«راس یانگ»، تحلیلگر بازار نمایشگرها پیش‌تر در ماه اکتبر گفته بود که اپل در‌حال کار روی نمایشگر 27 اینچی جدیدی با پنل mini-LED برای فصل اول 2023 است. این دستگاه می‌تواند نسخه جدید استودیو دیسپلی باشد که نسخه قبلی آن با قیمت پایه 1599 دلار همراه با مک استودیو معرفی شد. این نسخه نمایشگری 27 اینچی با رزولوشن 5K و وب‌کم 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض دارد.

وب‌سایت 9to5Mac قبلاً گفته بود که اپل احتمالاً مشغول تولید مانیتور دیگری با رزولوشن 7K است. پرو دیسپلی XDR در‌حال‌حاضر با صفحه 32 اینچی از وضوح 6K بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن 218 پیکسل در هر اینچ است. اگر این شرکت مانیتوری 32 اینچی با رزولوشن 7K عرضه کند، تراکم پیکسل آن به 245 پیکسل بر هر اینچ می‌رسد.

فعلاً اطلاعات بیشتری درباره زمان‌بندی عرضه این محصولات در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی