ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو تینک‌فون
تکنولوژی

گوشی موتورولا تینک‌فون با طراحی مشابه لپ‌تاپ‌های تینک‌پد در راه است

این گوشی هوشمند در کنار جنس پنل پشتی مشابه لپ‌تاپ‌های تینک‌پد، از دکمه‌ای قرمز رنگ مشابه محصولات لنوو بهره می‌برد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

اگرچه لنوو چند سال پیش موتورولا را از گوگل خرید، اما تا جای ممکن این برندها جدا از هم فعالیت کرده‌اند. بااین‌حال ظاهراً این موضوع در آینده تغییر می‌کند و برند لپ‌تاپ‌های لنوو با گوشی‌های موتورولا ترکیب می‌شود و محصولی به نام موتورولا تینک‌فون را خلق می‌کنند.

طبق رندرها، این گوشی هوشمند مانند لپ‌تاپ‌های تینک‌پد از بدنه‌ای از جنس فیبر کربن مصنوعی بهره می‌برد. همچنین روی پنل پشتی این دستگاه مانند لپ‌تاپ‌های لنوو، عبارت تینک‌فون به چشم می‌خورد که سبک نوشتاری یکسانی با لپ‌تاپ‌ها دارد.

مشخصات احتمالی موتورولا تینک‌فون

در‌حال‌حاضر نمی‌دانیم موتورولا و لنوو با این گوشی هوشمند چه کاربرانی را هدف قرار می‌دهند، با‌این‌حال بخشی از مشخصات این محصول افشا شده است. موتورولا تینک‌فون ظاهراً به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 یکسان با موتورولا اج 30 اولترا مجهز می‌شود. همچنین در بالاترین نسخه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی روبه‌رو می‌شویم.

در کنار جنس پنل پشتی، این گوشی هوشمند مانند لپ‌تاپ‌های تینک‌پد از یک دکمه قرمز رنگ روی فریم بهره می‌برد که عملکرد آن قابل شخصی‌سازی خواهد بود. کاربران می‌توانند با فشردن این دکمه، با توجه به خواسته خود به عملکردهای مختلف دسترسی پیدا کنند.

موتورولا تینک‌فون

این گوشی هوشمند احتمالاً به نمایشگر 6.6 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 144 هرتز مجهز می‌شود. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد که سنسور اصلی‌اش 50 مگاپیکسلی خواهد بود و توسط دوربین‌های 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی خواهد شد.

موتورولا تینک‌فون به یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی مجهز می‌شود و احتمالاً تا یک روز کاربر را همراهی خواهد کرد.

در‌حال‌حاضر اطلاعی از زمان معرفی یا قیمت این گوشی هوشمند نداریم، با‌این‌حال انتظار داریم در بازار جهانی عرضه شود و شاید با قیمت‌گذاری مناسب بتواند در بازار به موفقیت نسبی دست یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی